Chrysler nonākšana Fiat koncerna īpašumā jau ir nesusi augļus - Dodge Journey ir klons Fiat Freemont, savukārt Jeep Grand Cherokee kļūs par pirmo Maserati krosoveru.
No Jeep būvēs Maserati krosoveru
Informācijai par Maserati krosoveru pagaidām gan nav oficiāla statusa, tomēr daudz zinošie avoti auto industrijas aizkulisēs apgalvo, ka Maserati krosovera pirmā versija tiks parādīta jau Frankfurtes auto šovā septembra vidū.
Lai arī ir kritiķi, kas ar lielām bažām gaida, cik labi Maserati izdosies noslēpt sava SUV amerikāniskos gēnus, citi par piemēru ņem Porsche Cayenne, kas lielā mērā VW Touareg vien ir, taču ir izrādījies ārkārtīgi populārs modelis, kas mūsdienās veido vairāk nekā pusi no Porsche pārdošanas apjoma. Piedevām patlaban Porsche turpina vēl viena, izmēros mazāka SUV modeļa (tā iespējamais nosaukums ir Cajun) izstrādi.
"Lai arī kādu Maserati mēs izlaistu, tas cienīs mūsu mantojumu, vēsturiskās saknes, imidžu, tehniku un gaitas īpašības, kā arī potenciālo pircēju gaidas," iepriekš uzsvēris Maserati vadītājs Haralds Vesters.
Fiat bosa Serdžio Markiones plāns, iegādājoties Chrysler, ir iet līdzīgu ceļu kā Volkswagen grupai, kas veiksmīgi apvieno masveida produkcijas un augstākās raudzes luksusauto zīmolus un ir uz pareizā ceļa, lai kļūtu par lielāko autobūves uzņēmumu pasaulē. To, ka Volkswagen vadības stratēģija strādā, cita starpā apliecina fakts, ka, piemēram, Audi dod 40% no koncerna peļņas, kaut arī nodrošina tikai 20% no kopējiem pārdošanas apjomiem, norāda Automotive News Europe.