Īpaši pikanta šķiet versija, ka korupcijas apkarotājiem izdevies ierakstīt Lemberga, Šķēles un Šlesera "biznesa" sarunu viesnīcā "Rīdzene" — tad kļūtu saprotama Šlesera nesenā sašūmēšanās par it kā "specdienestu" noklausīšanās tehnikas piebāzto viesnīcu, kurā it kā tiekot regulāri noklausītas ārvalstu valstsvīru sarunas. Ja šādas darījuma sapulces ieraksts KNAB rīcībā ir, tas gan būtu klasiskas sazvērestības pierādījums.
Katrs var pats spriest, kura sazvērestība šķiet ticamāka — nenosauktu ļaundaru pasūtījums KNAB izrēķināties ar trim godīgiem politiķiem pirms godīgām prezidenta vēlēšanām vai šo triju kungu vienošanās par sev privāti izdevīgiem darījumiem ar valsts naudu un īpašumu.
Diemžēl, ja pirmā šķiet muļķīga un neticama, tad otrā ir gluži vai garlaicīgi ikdienišķa, pat, ja vēlaties, institucionalizēta. Kopš 2001.gada beigām tai ir pat gluži vai oficiāls nosaukums — "vienošanās par uzņēmējdarbības vides sakārtošanu", ko Šķēle tolaik noslēdza ar Lembergu, un tai sekojošā Latvijas kuģniecības privatizācija 2002.gadā, ar kuru tad arī beidzās paša izveidotās Tautas partijas karš pret Lemberga monopolu Latvijas politbiznesā. Tolaik jaunais cīnītājs pret oligarhiem Šlesers vēl dēvēja Šķēles un Lemberga darījumu par "vienošanos par valsts izlaupīšanu lielos apjomos", taču drīz vien izrādījās, ka vienkārši "kristīgi" gribējis sev daļu valstī kā uzņēmumā jeb politmafijas obščakā. To dabūjis, stājās līdz ar abiem veterāniem apkarot korupcijas apkarotājus.
Varbūt tieši "biznesa" ikdienišķums iegāza trīs rūdītos kungus. Zaudēja modrību. Sak, kurš tad mūs aiztiks, ja ar KNAB nu jau cīnās arī KNAB priekšnieks (rakstu skatīt Resursos). Tāpēc biroja darbinieku spēja strādāt un pat vērsties pret trim vaļiem, uz kuriem it kā balstās Latvijas politika, ir nudien apbrīnojama.
LŠŠ tīklu kratīšana trešdien nav, protams, stāsta beigas. Amerika palīgā sauciens valdībai un Saeimai — ka vienreiz taču kaut kas jādara ar "KNAB statusu" — neizdzisīs tuksnesī, un drīz varam gaidīt īpaši sparīgus politiķu mēģinājumus pabeigt biroja iznīcināšanu. Vai arī to dēvēt par sazvērestību, ir tikai retorikas stila jautājums.