Ir jābūt «piešautai» acij
Protams, lielākoties cilvēks, ienākot sev līdz šim nepazīstamā «second hand» veikalā, apmulst no piedāvāto preču klāsta un jau pēc dažām minūtēm nodomā – ai, es te neko nevaru atrast. Tādēļ, lūgta ieteikt dažus knifus, kā atrast tieši savu apģērba gabalu, Santa smaidot saka: «Mans «knifiņš» ir ilgie gadi, ko esmu pavadījusi, meklējot apģērbus šā segmenta veikalos. Tādēļ ir svarīgs pareizs preču izkārtojums, tas, ka preces nav sagrūstas viena otrai virsū. Ja pētu drēbes un redzu, ka piecus apģērbus tālāk ir kāds interesants audums, tā jau vairs nav skatīšanās.» Viņai pirmais priekšnoteikums ir – vai audums ir patīkams pēc taustes, pēc tam svarīga ir auduma krāsa. Viņasprāt, nav viegli ieteikt pareizus meklēšanas paņēmienus, bet tagad, vasarā, acis noteikti vispirms pamana košus un krāsainus apģērbus. «Protams, ir cilvēki, kam patīk melns un klasisks apģērbs, bet tam allaž var pielāgot kādu krāsainu detaļu vai aksesuāru.» Dažkārt Santa uz veikalu dodas kopā ar klientu, un nu jau lielāko daļu savu paziņu viņa ved tieši uz sarunas sākumā pieminēto veikalu Raunas ielā. «Negribu taisīt antireklāmu, bet esmu pamanījusi, ka vairākas «otro roku» apģērbu veikalu ķēdes vairs nedomā par individuālo skaistumu; viņiem galvenais princips ir – ka tikai pārdot. Viņi nedomā par cilvēkiem. Savukārt man svarīgi ir, lai būtu labi apmācīts un laipns pārdevēju kolektīvs, skaistas telpas, ērts apģērbu izvietojums – tā, lai man drēbju meklēšana būtu atvieglota.»