Latvijas mode iekaro Maskavu

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Šā gada 14.aprīlī Maskavā norisināsies gada centrālais Latvijas modes pārstāvības pasākums - Latvian fashion show Riga Fashion Mood, kurā tiks izrādītas Latvijas modes dizaineru veidotās apģērbu pret-a-porter kolekcijas 2011. Latvijas modi Riga Fashion Mood Maskavā pārstāvēs slavenākie Latvijas modes zīmoli – Keita, Natālija Jansone, Narciss, Coloricious un Zaza Couture, un vērienīgo pasākumu organizē Latvijas vēstniecība Krievijas Federācijā sadarbībā ar Latvijas Modes palātu.

Pasākums ir orientēts uz Latvijas modes un citu zīmolu atpazīstamības veicināšanu Krievijas auditorijas vidū, veicinot informētību un ieinteresētību par Latvijas biznesu un tā piedāvājuma aktualitātēm, un radot platformu sadarbības veidošanai un attīstībai. Ar šā pasākuma palīdzību organizatori vēlas radīt iespēju modes dizaineriem piedāvāt jaunās kolekcijas patērētāju un biznesa klientu segmentam starptautiskā mērogā.

Latvian Fashion show Riga Fashion Mood uz dienu kļūs par Latvijas modes epicentru Maskavā,

kurā pulcēsies Krievijas biznesa, modes un preses pārstāvji, lai koncentrēti baudītu Latvijas modes kolekcijas, radītas ražošanai. Plānots, ka šo pasākumu apmeklēs ap 500 viesu.

Latvijas Modes palātas valdes priekšsēdētāja Dita Danosa stāsta: „Šis pasākums Latvijas Modes industrijas attīstības kontekstā ir ļoti būtisks, jo daudziem Latvijas modes dizaina zīmoliem Krievijas modes apģērba tirgus ir ļoti būtisks biznesa mērķis šā tirgus lieluma, ģeogrāfiskā tuvuma un patērētāja mentalitātes izpratnes dēļ.

Modes palātas uzdevums ir radīt platformu, kurā iespējams iepazīstināt nākotnes partnerus – investorus, iepircējus, ražotājus ar Latvijas modes dizaineru radošo potenciālu.

Tādēļ iespēja rādīt Latvijas modi Krievijas galvaspilsētā ir sākuma solis modes zīmolu mērķu sasniegšanai. Uzskatu, ka pozitīvs fons šā tirgus iekarošanā ir patērētāja vēsturiskajā atmiņā saglabājusies pozitīvā attieksme pret modes namu Rīgas modes, kas visā Krievijā bija pazīstams un pieprasīts kolekciju modeļu izsmalcināto līniju dēļ apvienojumā ar izstrādājuma un materiāla kvalitāti.”

Latvijas Modes palāta ir dibināta 2010. gadā, un tās mērķis ir veicināt modes biznesa un izglītības attīstību Latvijā, lai tas kļūtu par nozari, kurā ir produkti ar augstu pievienoto vērtību, kas rada pienesumu Latvijas ekonomikai un eksportam.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu