kuri gaida konsultāciju pie speciālista,» uzsvēra slimnīcas valdes priekšsēdētāja. Analizējot datus par šā gada pirmajiem trīs mēnešiem, situācija ir nedaudz uzlabojusies, proti, ja janvārī un februārī nebija ieradušies 20% pacientu, tad martā pierakstu pie ārsta nebija atcēluši 14% pacientu jeb aptuveni 2300 pacientu. Slimnīcas vadītāja gan norādīja, ka tas joprojām ir daudz, un mudina vecākus atsaukt pierakstu, ja uz to nav iespējams ierasties.
Čakšas teiktajam pievienojās arī veselības ministre Ingrīda Circene (V). Viņa domā, ka šādi gaidīšanas rindas varētu samazināt vēl par aptuveni 20%.
BKUS vadītāja minēja vēl kādu veidu, kā vecāki varētu palīdzēt samazināt gaidīšanas rindas. «Runājot par rindām pie ārstiem, jāatzīst, ka diemžēl mēs šīs rindas, palielinot speciālista darba apjomu, reducēt nevarēsim, bet saskatām citu risinājumu - ne vienmēr tiem, kas nonāk pie Bērnu slimnīcas speciālista, tiešām vajadzīgs šis konkrētais ārsts,» sacīja Čakša. Viņa skaidroja, ka vecākiem ir iespēja bez ģimenes ārsta nosūtījuma savus bērnus pierakstīt pie slimnīcā strādājošiem pediatriem un ķirurgiem, pie kuriem var tikt dažu dienu laikā. «Lai vecāki atnāk pie šiem pediatriem, izrunājas, iespējams, šaura profila speciālists, pie kura bija doma nākt, nebūs vajadzīgs. Tiešās pieejamības speciālists ir lieliska iespēja atrisināt problēmu īsākā laikā,» viņa aicināja.