Otrais - hibrīdauto darbības attālums ir krietni lielāks nekā elektromobilim. Tas pats RX450h teorētiski ar vienu degvielas uzpildes reizi spēj veikt 1142 kilometrus tālu ceļu, kamēr tagad pārdošanā esošie ģimenes elektroauto ar vienu uzlādi veic nedaudz vairāk par simts kilometriem.
Trešais - ja hibrīdautomobiļa benzīna tvertne tukša, to dažu minūšu laikā var uzpildīt, turpretim elektroauto bateriju uzlāde bez īpašām ierīcēm var aizņemt pat septiņas, astoņas stundas. Ir arī speciāli agregāti, kas uzlādi ievērojami paātrina, taču tāpat tās nebūs dažas minūtes. Piemēram, TVNET izmēģinātajam Mitsubishi i-MiEV un arī Eiropas gada automobilim Nissan Leaf komplektā tiek dota ātrās uzlādes ierīce, ar ko uzlādi iespējams veikt pusstundā, tiesa, tikai līdz 80% no baterijas kapacitātes, jo akumulatorus šajā procesā nepieciešams intensīvi dzesēt.
Ceturtā hibrīdauto priekšrocība un elektroauto trūkums ir uzlādes punktu pieejamība - ja benzīntanku var sastapt ik pēc dažiem kilometriem, tad bateriju uzlādes staciju infrastruktūras izbūves apjoms ir tālu no pietiekama. Latvijā vispār šādus punktus var saskaitīt uz vienas rokas pirkstiem. Bet, ja brīvi pieejami uzlādes rīki būtu lielveikalu stāvvietās un ielu malās, šo punktu no elektroauto trūkumu saraksta varētu svītrot.
Piektais elektroauto trūkums - komforta iekārtu, piemēram, klimata kontroles, audio sistēmas un apkures lietošana atstāj tiešu iespaidu uz nobraucamo attālumu. Tāpat arī ar strauju paātrināšanos jābūt uzmanīgam, jo tādējādi nobraucamais attālums ātri vien var sarukt pat uz pusi.