Iesūti ziņu!

Cepumi Selga maina vārdu (35)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: LETA

Pirmo reizi zīmola Selga pastāvēšanas vēsturē uzņēmums AS Laima būtiski maina cepumu Selga dizainu, uzstādot jaunu cepumu formas spiedēju - rotoru. Ierastā nosaukuma Selga vietā īpašās cepumu sērijas Par īstu bērnību cepumos ir iespiests vārds kādam no astoņiem vājdzirdīgiem bērniem, kuru dzirdes uzlabošanai uzņēmums vāc līdzekļus. Par godu unikālajam notikumam bērni kopā ar labdarības kampaņas patronesi Danu Dombrovsku un AS Laima un NP Foods valdes priekšsēdētāju Rolandu Gulbi gatavoja pirmo kūku no īpašajiem cepumiem, kā arī devās ekskursijā uz ražotni, lai redzētu, kā top viņu cepumi.

«Dzirde ir viena no svarīgākajām maņām, lai bērni varētu iepazīt apkārtējo pasauli un izbaudīt bērnību. Mainot visiem pazīstamo cepumu Selga dizainu, vēlamies pievērst sabiedrības uzmanību bērniem ar dzirdes problēmām un radīt sajūtu, ka mēs katrs patiešām varam palīdzēt Lainei, Endijam, Elizabetei, Linardam, Artūram, Emīlam, Antonam un Alisei atgūt pilnskanīgu dzirdi,» stāsta AS Laima un NP Foods valdes priekšsēdētājs Rolands Gulbis.

«Cepumus Selga dēvē par bērnības cepumiem, jo tie bieži vien ir pirmie cepumi, ko bērni iepazīst savā dzīvē. Kā zīmolam, kas iestājas par īstu bērnību, Selgai ir svarīgi, lai visiem bērniem būtu laimīga bērnība. Tāpēc oktobrī uzsākām labdarības kampaņu Par īstu bērnību un tagad mainām Selga vārdu uz cepumiem, lai jau šogad visi astoņi bērni saņemtu īpaši pielāgotus digitālus dzirdes aparātus,» informē zīmola Laima mārketinga direktore Ilze Priedīte.

«Kopš nepilnu septiņu gadu vecuma esmu nedzirdīga, tāpēc ļoti labi saprotu, ko nozīmē dzirdes problēmas un kāds darbs un neatlaidība ir jāiegulda gan vecākiem, gan bērnam, lai varētu iekļauties sabiedrībā. Esmu gandarīta, ka Selga palīdz bērniem, nodrošinot dzirdes aparātus, lai viņi varētu izbaudīt bērnību un pilnvērtīgi attīstīties,» pauž kampaņas Par īstu bērnību patronese Dana Dombrovska. «Personificētie cepumi ir lielisks piemērs, kā uzņēmums, pielāgojot savu ražošanas procesu, mērķtiecīgi iesaista sabiedrību labdarības projektos.»

No katras pārdotās cepumu paciņas Par īstu bērnību santīms tiks ziedots īpaši pielāgotu, jaunu digitālo dzirdes aparātu iegādei visiem astoņiem bērniem. Sadarbībā ar Latvijas Bērnu dzirdes centru ir izpētīts, kādi dzirdes aparāti katram no bērniem nepieciešami, noskaidrotas iegādes iespējas un izmaksas. Dzirdes aparātus bērni saņems līdz gada beigām.

Kopumā tiks saražotas 1 200 000 iniciatīvas Par īstu bērnību cepumu paciņas. Tirdzniecības vietās visā Latvijā paciņas būs pieejamas oktobrī un novembrī un pazīstamas pēc īpašas uzlīmes.

AS Laima ir lielākais un pazīstamākais šokolādes un saldumu ražotājs Baltijā.

Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu