Uz «Selgas» cepumiem drukās vājdzirdīgo bērnu vārdus (18)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: LETA

Nolūkā vākt līdzekļus vājdzirdīgu bērnu atbalstam saldumu ražotājs AS «Laima» sācis īpaša dizaina cepumu sērijas ražošanu, biznesa portālu «Nozare.lv» informēja uzņēmuma pārstāve Rita Voronkova.

Uz īpašās sērijas «Par īstu bērnību» cepumiem ierastā nosaukuma «Selga» vietā nodrukāti to astoņu vājdzirdīgo bērnu vārdi, kuru dzirdes uzlabošanai uzņēmums vāc līdzekļus.

«Uzstādot jaunu cepumu formas spiedēju jeb rotoru un mainot ierasto «Selgas» dizainu, vēlamies pievērst sabiedrības uzmanību bērniem ar dzirdes problēmām. Tā ceram palīdzēt Lainei, Endijam, Elizabetei, Linardam, Artūram, Emīlam, Antonam un Alisei atgūt pilnskanīgu dzirdi,» sacīja «Laimas» valdes priekšsēdētājs Rolands Gulbis, neprecizējot jaunieveduma izmaksas.

Kā ziņots, oktobrī tiek sākta kampaņa līdzekļu vākšanai bērniem ar dzirdes traucējumiem, plānojot ar īpašas «Selgas» cepumu sērijas pārdošanu ziedot 12 000 latu dzirdes aparātu iegādei.

Kā iepriekš informēja Voronkova, kopumā tiks saražoti 1,2 miljoni labdarības kampaņas «Par īstu bērnību» cepumu paciņu. Tirdzniecības vietās tās būs pieejamas oktobrī un novembrī un būs pazīstamas pēc īpašas uzlīmes. Iegādājoties šos cepumus, iedzīvotāji kampaņai ziedos vienu santīmu. Ja saziedotā summa tomēr nebūs pietiekama dzirdes aparātu iegādei, «Staburadze» no saviem līdzekļiem segs trūkstošās izmaksas.

Sadarbībā ar Latvijas Bērnu dzirdes centru dzirdes aparātus bērni saņems līdz gada beigām.

«Laima», tāpat kā SIA «Staburadze», AS «Gutta», SIA «Staburadzes konditoreja» un SIA «Saldumu tirdzniecība», atrodas «NP Foods» grupas pārvaldījumā. Uzņēmumu lielākais īpašnieks ir AS «Nordic Partners», kas iegādājusies 51% kapitāldaļu starptautiskajā «Nordic Partners Limited» holdingā. «Nordic Partners» un tam piederošo uzņēmumu lielākais akcionārs ir Daumants Vītols.

Kopumā «NP Foods» eksportē produkciju uz 27 pasaules valstīm. Eksporta īpatsvars ir 42% no kopējās saražotās produkcijas apjoma. 2011.gadā kopumā eksporta pieaugums bija 25%, uz Eiropas Savienības valstīm - 48%.

Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu