Infiniti stenda zvaigzne Ženēvas motoršovā ir elektriskais EMERG-E superauto, par kuru līdz ar izstādes oficiālo atklāšanu ir kļuvis zināms daudz vairāk.
Infiniti elektroauto 4 sekundēs līdz simtam (13)
Zemei pieplakušais, 4464 milimetrus garais auto, kura salonā ir divas sēdvietas, ir apgādāts ar diviem elektromotoriem, litija jonu bateriju paketi un neliela tilpuma (1,2 litru) trīs cilindru iekšdedzes dzinēju (48 ZS, 107 Nm). Tam gan šajā auto nav mehāniskas saites ar riteņiem un motors kalpo vienīgi kā ģenerators bateriju lādēšanas procesā.
EMERG-E nav jāuztver kā superauto tradicionālā izpratnē – tas ir dinamisks paātrinājumā līdz 100 kilometriem stundā, taču neizceļas ar īpaši augstu maksimālo ātrumu. Proti, elektromotori, kas kopā attīsta 402 zirgspēkus un 1000 Nm, ļauj simtu sasniegt 4 sekundēs, bet auto nespēj braukt ātrāk par 210 kilometriem stundā, kas elektromobiļiem, raksturīgā vienmērīgā paātrinājumā tiek sasniegti 30 sekundēs.
Ja litija jonu akumulatori ir uzlādēti līdz galam (process aizņem 6 līdz 10 stundas), EMERG-E spēj elektrorežīmā veikt 30 jūdzes jeb aptuveni 50 kilometrus tālu ceļu, līdzko šis attālums ir nobraukts, bet brauciens vēl nav beidzies, ieslēdzas mazais iekšdedzes dzinējs. Ar pilnu bāku, proti, 30,6 litriem degvielas tas ļauj nobraukt vēl 270 jūdzes jeb 435 kilometrus. Tādējādi sanāk, ka bateriju lādēšanas režīmā elektroauto vidēji patērē 7 litrus degvielas uz 100 kilometriem.