Tāpēc vērsāmies pēc palīdzības arī avārijas dienestā, kuri paziņoja, ka nevar palīdzēt un ka mums ir jāgriežas namu pārvaldē. Atkārtoti zvanot namu apsaimniekotājiem, jautājām viņiem, vai viņiem tas liekas pieņemami, ka cilvēki ir spiesti dzīvot šādos apstākļos jau trīs dienas.
Uz to saņēmām atbildi: «Mēs jums pagaidām nevaram palīdzēt.»
Trešās dienas vakarā saistībā ar ūdens apgādes traucējumiem mūsu dzīvoklī pārstāja darboties arī apkures katls, jo tā darbībai ir nepieciešams ūdens, kā arī
visa apkures sistēma tika bojāta.
Līdz ar to mēs esam spiesti dzīvot bez ūdens un apkures ziemas laikā.
Pieceļoties ceturtās dienas rītā ap plkst. 10.30, beidzot ieradās santehniķis, kurš solīja, ka ūdens apgāde tiks drīzumā atjaunota, taču pēc pāris stundām uzzinājām ka arī pretējo māju šorīt ir skārusi šī problēma, un tajā laikā ne no santehniķa, ne no ūdens nebija ne vēsts.
Kārtējo reizi vērsāmies namu pārvaldē, lai noskaidrotu, kad galu galā kaut kas tiks darīts lietas labā! Un šoreiz mēs saņēmām atbildi, ka bojājums ir radies blakus, taču neesot iespējams atrast šā dzīvokļa saimnieku. Līdz ar to viņi netiek iekšā šajā dzīvoklī un situāciju nevar novērst.
Runājām ar sievieti, kas atbildēja, kad zvanījām uz kontaktnumuru 67277240 (vārdu tur nepateica - atbildēja neapmierināta sieviete).
Šī situācija ir radījusi higiēnas problēmas (nevar nomazgāt traukus, aiziet uz tualeti, nomazgāties), nevar normāli pagatavot ēst, kā arī ir bojāta apkures sistēma dzīvoklī, kas, visticamāk, ir radījusi arī materiālos zaudējumus. Tā kā dzīvoklī pagaidām nav apkure, tad arī iekšā šeit var aizsalt caurules, kas radītu lielus materiālos zaudējumus.