Iesūti ziņu!

Jauna riepa - "Kleber Hydraxer" (4)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto

Riepa "Kleber Hydraxer" pārstāv riepu segmentu ar augstiem parametriem (High Performance) un ir paredzēta automobiļiem ar lielu jaudu un motora tilpumu. Tai raksturīga ļoti laba saķere uz slapjiem ceļa segumiem, noturība pret akvaplanēšanas parādību un augsts komforta līmenis.

Jaunā riepa "Kleber Hydraxer" tika radīta kā atbilde uz augošām klientu cerībām attiecībā uz braukšanas parametriem uz slapjiem ceļa segumiem un komfortu braukšanas laikā. Tā aizstāj divus protektora tipus: riepu "Kleber Dynaxer HP", kas tika ieviesta tirgū 1999. gadā, kā arī "Kleber Dynaxer DR", kas kļuva pieejama 2001. gadā.

Riepas "Kleber Hydraxer" protektora konstrukcijā tika lietoti inovatīvi risinājumi, kas kļuva par "Michelin" inženieru sarežģītā darba efektu. Šie risinājumi palīdz uzlabot parametrus, it īpaši garennoturību un šķērsnoturību uz slapja ceļa seguma, un samazināt akvaplanēšanas parādību. Šī riepa ievērojami paceļ latiņu apriepojuma jomā automobiļiem ar augstiem parametriem.

Centrālā protektora daļā ir garenriba, kura standarta risinājumos ir bez iegriezumiem. Riepā "Kleber Hydraxer" tā tika iegriezta, un šāda veida segmenti nodrošina labāku protektora saķeri ar ceļa segumu. Lai samazinātu akvaplanēšanas parādību, tika domāts par efektīvāku ūdens novadīšanu, kuru riepai nodrošina divi plati, gari kanāli, kas atrodas abās centrālās ribas pusēs.

Lai ūdens no šādām rievām tiktu efektīvāk novadīts uz šķērsrievām, iekšējās segmentu malas ir ar asu nobeigumu laivas smailā gala formā.

Pētījumi hidrodinamikas jomā parādīja, ka ūdens virpuļi riepas protektora rievās padara riepu vairāk pakļautu akvaplanēšanas parādībai. Lai to novērstu, jaunajā "Kleber Hydraxer" riepā tika lietots inovatīvs risinājums, kurš izskatās kā speciālie tiltiņi rievu šķērsošanas vietās.

"Kleber Hydraxer" riepas saķeri ar slapju ceļa segumu uzlabo arī liela malu koncentrācija un to viendabīgums visā protektora virsmā. Labāku kontaktu ar ceļa segumu nodrošina optimalizēta rievu pozīcija riepas malas apgabalā.

Lietojot iepriekš minētos risinājumus, "Kleber Hydraxer" riepa nodrošina ļoti labu garennoturību, piem., bremzēšanas laikā, kā arī šķērsnoturību, kura paaugstina drošību, veicot ātrus manevrus mainot braukšanas joslu. Salīdzinot ar "Kleber Dynaxer DR" riepu, bremzēšanas ceļš tika samazināts par 2 metriem.

Ceļošanas komfortu un līdz ar to pasīvo drošību ietekmē trokšņu līmenis, kuru emitē automobiļa riepas braukšanas laikā. "Kleber Hydraxer" riepā divas protektora puses ir nobīdītas viena pret otru, šķērsrievām ir optimālā forma, bet segmentiem mainīgs izmērs. Tas viss novērš riepas vibrācijas, un līdz ar to par 0.6 dB tiek samazināts troksnis automobilī, salīdzinot ar "Kleber Dynaxer DR", un par 0.6 dB, salīdzinot ar konkurējošām riepām. Tik labu rezultātu bija iespējams sasniegt, arī pateicoties jaunajam gumijas maisījumam "Absorber", kurš spēj – kā to izsaka pats nosaukums – absorbēt vibrācijas un svārstības.

Jauns gumijas maisījums "Absorber" nodrošina riepai arī labākus sasniegumus, lielāku automobiļa vadīšanas precizitāti, labāku saķeri. Kopā ar inovatīvo protektora konstrukciju riepa "Kleber Hydraxer" vienmērīgāk nolietojas, kas ievērojami pagarina tās kalpošanas mūžu.

"Kleber Hydraxer" riepa satur jaunus sānu apzīmējumus. Uz sāna atrodas piktogrammas, kuras simbolizē lietojumu (piem., sedana tipa automobilis, monospace, coupe), dubults izmēra apzīmējums labākai redzamībai, kā arī braukšanas virziena bultiņa.

Papildus neatkarīgi no riepas izmēra šīm riepām ir brekers, kurš sargā disku no bojājumiem.

"Kleber Hydraxer" riepas priekšrocības: 1. Akvaplanēšanas parādības robežas attālināšana; 2. Īsāks bremzēšanas ceļš uz slapjiem ceļa segumiem; 3. Komfortabla automobiļa vadīšana.

Komentāri (4)
Nepalaid garām!
Uz augšu