Šodienas redaktors:
Vita Daukste-Goba

Īsti vīri nebrauc ar Veyron (50)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Bugatti

"Īsti vīri nebrauc ar Veyron," tā droši vien teiks tie miljardieri, kas iegādāsies Bugatti spēcīgākā modeļa pēcteci - "nākamo" Veyron.

Lasot lekciju Vīnes Tehniskajā universitātē, Volkswagen AG vadītājs profesors Ferdinands Pīhs nejauši (bet varbūt arī apzināti) esot izteicies, ka top jauns Bugatti un tas, salīdzinot ar Veyron, būšot vēl ātrāks, vēl progresīvāks un par veseliem 20% spēcīgāks.

Pīhs, kas ir mūsdienu Bugatti tēvs un kaislīgs strīdīgā Veyron (arī Phaeton) projekta aizstāvis, sacījis, ka Veyron pēctecim būs 1200 zirgspēki un tas patiesībā ir pat saprotami, jo auto, kas jaudas ziņā pārspēj Veyron, vairs nav retums. Piemēram, zviedru Koenigsegg CCXR ar 1018 ZS, bet Shelby Supercars Ultimate Aero pat 1183 ZS, uz kā fona veirona 1001 ZS izskatās salīdzinoši maz.

Un tomēr tie, kam ir paveicies braukt ar Veyron, apgalvo - lai arī auto ir īsts nezvērs, ar to esot ļoti ērti un viegli braukt ikdienā. Tāds pats esot arī topošais Bugatti, ar kuru Pīham jau esot sanācis pabraukt.

Bez speciālām riepām tādiem auto kā Bugatti Veyron neiztikt
Bez speciālām riepām tādiem auto kā Bugatti Veyron neiztikt Foto: Bugatti
Uz augšu