Jau ziņojām, ka RM Auctions izsolē Monako 1938. gada BMW 328 "Bikšu vīle" (no vācu Bügelfalte) par 4,3 miljoniem eiro un tādējādi kļuva par visdārgāko bavāriešu markas auto.
Auto, kurš maksāja 30 miljonus (21)
Cena, protams, milzīga, tomēr līdz absolūtajam rekordam BMW vēl tāls ceļš ejams, jo eksperti uzskata, ka šajā izsolē pārdotais Bugatti kļuvis par visu laiku dārgāko auto.
Pagājušā gadsimta trīsdesmito gadu Bugatti Type 57SC Atlantic automobilis, iespējams, kļuvis par pasaulē dārgāko auto, jo eksperti lēš, ka pircējs par to samaksājis vismaz 30 miljonus ASV dolāru. Lai gan summa oficiāli netiek atklāta, eksperti par minējumu ir pārliecināti un to pamato ar faktu, ka pasaules miljardieri meklē jaunas iespējas ieguldīt savu bagātību.
Savulaik ienesīgie finanšu instrumenti acīmredzot pašlaik ir pārāk riskanti, tādēļ turīgie meklē iespējas iegādāties vērtīgus, taustāmus objektus, kuru vērtība nekrītas, ziņo Bloomberg. Auto ir viens no šādu objektu tipiem, bet otrs ir mākslas darbi. Piemēram, šonedēļ Pikaso glezna izsolē tika pārdota par rekordaugstu summu - 106,5 miljoniem ASV dolāru.
Atgriežoties pie Bugatti, var atzīmēt, ka tas ir viens no četriem vispār uzbūvētajiem eksemplāriem un viens no diviem, kas saglabājies līdz mūsdienām. Otrs Bugatti Type 57SC Atlantic atrodas modes mākslinieka Ralfa Lorēna kolekcijā. Bugatti, kas daudzkārt atzīts par skaistāko auto, kurš radīts pirms 2. pasaules kara, galvenā īpatnība ir alumīnija virsbūves paneļi, kuru savienojuma šuves palikušas labi redzamas. Lai gan šāds stiprinājums bija nepieciešams tikai prototipiem, ko apšuva ar magnija sakausējuma vai alumīnija sakausējuma (dūralumīnija plāksnēm), šuves saglabāja arī sērijveida modeļos kā dizaina elementu.
Bugatti Type 57SC Atlantic turpmāk būs apskatāms amerikāņa Petera Mullina muzejā Kalifornijā (Mullin Automotive Museum).