Baltijas Modes federācija sadarbībā ar oficiālo dekoratīvo kosmētiku Maybelline New York un oficiālo dzērienu Freixenet bija sagatavojuši pārsteigumu. D’VINE bārs Rīgas Modes nedēļas laikā pārtapa par Kissing Room, telpu, kuru pārpildīja emocijas. Pēc žurnālistu atzinuma, tā bija ērta vieta, kur satikties dizaineriem, kas tikko bija debitējuši ar savu kolekciju, un preses pārstāvjiem. Pirmajā modes nedēļas dienā Kissing Room notika arī jaunā Maybelline New York skropstu tušas prezentācija – tā nav skropstu tuša, tas ir tūlītējs glamūrīgs mākslīgo skropstu efekts tūbiņā. Kissing Room – vieta smaidiem, apsveikumiem, jautājumiem, bildēm un, protams, tikai pozitīvam noskaņojumam – gaidīs jūs arī nākamajā RFW!
Atgādināsim, ka šoreiz par RIGA FASHION WEEK reklāmas seju tika izvēlēta modele Katrīna Karlīna Caune (modeļu aģentūra 2b models), kura ieguva 1. vietu prestižākās un vecākās modeļu aģentūras Ford Models konkursa Supermodel of the World pasaules finālā. RFW imidža autori ir modes dizainere un žurnāliste Anita Altmane un fotogrāfs Nils Vilnis. Starp citu, Katrīna Karlīna Caune bija ne tikai RFW imidža seja, bet arī demonstrēja dizaineru tērpus vairākās RFW skatēs.
Rīgas modes nedēļas pirmajās rindās modes skates vēroja tādi īpašie viesi kā Iveta Feldmane, Agnese Vārpiņa, Agnese Zeltiņa, Marika Ģederte, Nellija Ušakova, Sergejs Kondrašins ar kundzi Bogdanu, slavenais modes mākslinieks no Sanktpēterburgas Oļegs Birjukovs, modes māksliniece Alise Indriksone, Linda Leen, Žanete Skarule (Maybelline New York prezentācijas vadītāja), Aleksandra Krasovicka, dziedātājs Markus Riva, dziedātājs Gacho ar pasaules atzītākajām Latvijas modelēm Luīzi Saulgriezi un Anastasiju Kondratjevu, t/c Galerija Centrs direktore Zita Siliņa, TV raidījumu vadītājas Maija Silova un Anna Rozīte u.c. Daudzi no RIGA FASHION WEEK viesiem bija pārspējuši paši sevi un pārsteidza visus ar haute couture tērpiem, neredzētām galvas rotām un pat ar ekstravagantām zeķubiksēm un, protams, apaviem.