Eksperts norāda, ka lidmašīnas ātrums šajā brīdī varēja būt aptuveni 250 kilometri stundā, kas pēc aviācijas standartiem ir mazs ātrums.
Mūsdienu lidmašīnas ir izstrādātas tā, lai pasargātu pasažierus avārijās, kas notiek šādā ātrumā.
Lidmašīnu drošības standarti nosaka, ka tām jābūt aprīkotām ar izturīgām drošības jostām, savukārt lidmašīnu krēslu rāmjiem ir jābūt spējīgiem izturēt triecienus.
Tajā pašā laikā lidmašīnas struktūra ir veidota tā, lai trieciena gadījumā atdalās lidmašīnas spārni un dzinēji, tādējādi absorbējot daļu trieciena.
Jāņem vērā arī apstāklis, ka pie lielākās daļas mūsdienu lidostu skrejceļu tiek izveidota tā dēvētā drošības zona, kurā neatrodas nekādi lieli objekti, kuros lidmašīna avārijas gadījumā varētu ietriekties.
Tajā pašā laikā mūsdienās ražotās lidmašīnas izstrādātas tā, lai pasažieru evakuāciju no tām būtu iespējams paveikt ne ilgāk kā 90 sekundēs.
Pagājušais gads civilās aviācijas nozarei bijis drošākais kopš 1946.gada, kad tika sākta lidmašīnu katastrofu datu apkopšana.
Saskaņā ar aviācijas negadījumu datubāzes "Aviation Safety Network" (ASN) datiem, pērn avarējušas desmit civilās pasažieru un kravas lidmašīnas, kopumā laupot 44 cilvēku dzīvības, iepriekš ziņoja LETA.
Salīdzinājumam, 2016.gadā ASN reģistrēja 16 negadījumus un 303 cilvēku bojāeju.