Tiešā veidā salīdzinot Country Tourer cenu ar tāda paša motora kustinātu Sports Tourer jeb parasto Insignia universāli, sākumā aizraujas elpa - gandrīz 4300 eiro starpība! Taču šāds salīdzinājums ir nekorekts, jo Country Tourer gadījumā jāskatās uz "augstajiem plauktiem", respektīvi, Insignia Innovation vai pat Exclusive, jo, kā jau minēts, Country Tourer ir bagātīgs standarataprīkojums - pat Flex Ride adaptīvā šasija, par ko citiem jāpiemaksā 938 eiro, te jau ir iekļauta pamatkomplektācijā. Tādējādi cenas atšķirība vairs nav tik liela, apmēram 1700 eiro atkarībā no izvēlētā dzinēja. Un te nu ir vairāk kā skaidrs, ka taupīt, pērkot gumijas zābakus bez oderes, nav vērts, jo Country Tourer bez pilnpiedziņas diez vai ir racionāls pirkums pat ar visu unikālo šasiju - tad jau labāk parastais universālis. Un, tā kā pilnpiedziņa komplektā ar obligāto 8-ātrumu "automātu" uzstādīta ne tikai topa dzinējiem, bet arī uzticamajam 170 zirgspēku dīzelim, vienīgais un ideālais Country Tourer ir skaidrs: no 31 188 eiro bez papildaprīkojuma. Skaidrs, ka uzdrošinoties izvēlēties reti sastopamu Opel modeli, gribas, lai tam būtu arī LED lukturi, laba multimēdiju iekārta (Opel IntelliLink gan pamatīgi atpaliek no Škodas un VW saskarnēm) un skaista krāsa, tāpēc demoautomašīnas pilnā cena ir 47 tūkstoši eiro. Daudz? Jā, taču daudz mazāk nekā maksā līdzvērtīgi aprīkots Passat Alltrack un - vismaz mūsu ceļa apstākļos noteikti - daudz vairāk šīs naudas vērts nekā Insignia GSi.