Mērķauditorija: Vecāki par 18 gadiem, dzīvo Vidzemē vai Latgalē. Viktors Šcerbatihs mērķauditoriju atlasa pēc tās interesēm – vienu reklāmu rādot cilvēkiem, kuriem patīk sports, un otru tiem, kam patīk politika un sabiedrībai nozīmīgi jautājumi.
Salīdzinot ar citām partijām, aktivitāte FB ir minimāla. ZZS salīdzinoši vairāk izmanto vides reklāmas, kā arī ir jau nopirkuši labākos reklāmu laukumus reģionālajās avīzēs, liecina KNAB datu bāze. ZZS kandidāts Edgars Tavars no Rīgas mēra aizguvis jautājumu un atbilžu video formātu platformā Youtube, kurā atbild uz iedzīvotāju jautājumiem. Partijas FB lapai nieka 1000 sekotāju, un tajā saliktas saites uz intervijām medijos ar partijas politiķiem.
Izmantojot rīku "AdCollector", "Re:Baltica" vāc visus apmaksātos ierakstus "Facebook", ko politiķi mērķē uz Latvijas iedzīvotājiem. Turpmākās nedēļas pētnieki plāno publicēt informāciju par visām apkopotajām reklāmām, kas savāktas ar šā rīka palīdzību.
Lūk, aizvadītās nedēļas (no 6. līdz 12.augustam) masīvāko reklāmu tops!
11.vieta - ZZS: 3 reklāmas.
10.vieta - KPV LV: 4 reklāmas.
7./8.vieta - Nacionālā apvienība: 10 reklāmas.
7./8.vieta - apvienība SGK (LSDSP/KDS/GKL): 10 reklāmas.
6.vieta - LRA: 11 reklāmas.
5.vieta - LKS 14: reklāmas.
3./4.vieta - "Progresīvie": 16 reklāmas.
3./4.vieta - "Attīstībai/Par": 16 reklāmas.
2.vieta - "Jaunā vienotība": 20 reklāmas.
1.vieta - "Saskaņa": 56 reklāmas.
Palīdzi izpētīt partiju reklāmas kampaņas "Facebook"! Uzinstalē "AdCollector" arī savā datorā:
AdCollector Chrome lietotājiem: https://ej.uz/chromeadd
Mozilla Firefox lietotājiem: https://ej.uz/mozillaadcollect