Kā solīts iepriekš, Peblbīčas eksotisko auto elegances šovā un konkursā Kalifornijas štatā Bugatti prezentēja savu inženieru jaunāko veikumu - modeli Divo.
Divreiz dārgāks, taču lēnāks par Chiron. Tāds ir jaunais Bugatti Divo
Divo ir uz Chiron bāzes veidots, pagājušā gadsimta divdesmitajos gados ar Bugatti startējušajam franču autosportistam Albertam Divo veltīts automobilis. Taču atšķirībā no Chiron šī auto uzdevums nav būt maksimāli ātram taisnā ceļa posmā; šī auto konstrukcija un dizains ir pakļauti uzdevumam attīstīt maksimālu ātrumu pagriezienos. Uz to norāda arī Bugatti vadītājs Štefans Vinkelmans, sakot, ka "Divo ir radīts līkumiem".
Veicot modifikācijas ārējā dizainā, tas ir - aerodinamikā, kā arī balstiekārtas regulējumos, panākts, ka Divo ir izveicīgāks un noturīgāks uz līkumotiem ceļiem. Pateicoties aizmugurējam antispārnam, kas ir par 23% platāks (183 cm) nekā Chiron, maksimālais piespiedējspēks palielināts par 90 kilogramiem. Laterālais paātrinājums tā rezultātā sasniedz 1,6 G, kamēr Chiron maksimālais rādītājs ir 1,5 G. Papildus tam Divo svars ir samazināts par 35 kilogramiem, kas atstāj pozitīvu iespaidu uz paātrinājumu - jaunā modeļa sprints ilgst tikai 2,4 sekundes, kamēr Chiron nepieciešamas 2,5 sekundes, lai spidometra bultiņa šķērsotu 100 km/h atzīmi. Jāteic gan, ka arī Ženēvas autošovā prezentētais Chiron Sport, kas ir par 18 kg vieglāks nekā standarta modelis, līdz simtam paātrinās 2,4 sekundēs.
Ja dizains un piekares iestatījumi ir citādāki, tad motortelpā izmaiņu nav. Arī Divo ir 8 litru W16 motors ar četriem turbo kompresoriem, kas attīsta 1500 ZS (pie 6700 apgr./min.) un 1600 Nm (intervālā starp 2000 un 6000 apgriezieniem). Tas gan neattīsta visu potenciālu, jo iespējas dzīt auto pretī jauniem ātruma rekordiem tiek apcirptas pie 380 km/h.
Kopumā Bugatti izlaidīs 40 Divo, taču iegādāties to vairs nav iespējams, jo visi eksemplāri jau ir pārdoti, spītējot augstajai neto cenai - 5 miljoniem eiro.