Visticamāk, bruģa seguma remonts Barona ielā arī turpmāk būs ikdienišķa parādība - tā secināms no Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora pienākumu izpildītāja Emīla Jakrina teiktā Latvijas radio raidījumā "Krustpunktā".
Jakrins par Barona ielu: Ik pa brītiņam kāds bruģakmens var "izlekt", bet tā nav nekāda problēma (4)
Kāds rīdzinieks raidījumā izmantoja iespēju pajautāt - ja jau tagad, garantijas laikā, nemitīgi redzami defekti un problēmas, tad kas ar Barona ielu notiks vēl pēc pāris gadiem?
Jakrins skaidroja, ka atšķirībā no jebkuras citas būves Barona iela tikusi ekspluatēta arī tās būvniecības laikā. Ielas pārbūve esot specifiska arī vairāku citu faktoru dēļ, piemēram, tuvāk Vecrīgai ielas posms atrodas uz izbijušas upes gultnes, turklāt apakšzemes komunikācijas vietām nav remontētas gandrīz 100 gadu.
"Skaidrs, ka šī iela ir pakļauta kaut kādiem riskiem, ka zem zemes notiek svārstības, it sevišķi ņemot vērā to, ka pārvietojas tramvajs, kas rada lielas vibrācijas. Bruģakmenī, atšķirībā no asfalta, viegli pamanāms, ka notiek kustības, un šie akmeņi kustas," skaidroja Jakrins. Līdz ar to pienācis brīdis, kad fiksēts noteikts stāvoklis un būvvalde ielu pieņēmusi ekspluatācijā. "Kas attiecas uz defektiem - skaidrs, ka joprojām ir garantijas laiks un būvnieki šos defektus arī novērsīs," sacīja departamenta vadītājs.
Jakrins gan atzina, ka "nav nekādu ilūziju, ka kāds akmens ik pa brītiņam var izlekt", taču, viņaprāt, "tā arī nav nekāda īsta problēma, jo šis defekts ir novēršams dažu dienu vai nedēļu laikā".
Barona ielas remontu Rīgas dome sāka 2015.gadā, un divu būvsezonu garumā tika mainīts segums gan ielas braucamajai daļai, gan ietvēm. Kopējās izmaksas sasniedza četrus miljonus eiro.
Būvdarbi ieilguši, jo būvniekiem nemitīgi nācies labot dažādus defektus. Mūžīgās rosības dēļ tautā šī iela jau iesaukta par "K.Remonta ielu".