Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) ir sācis pārbaudi par to, vai uzņēmuma "Memory Water" reklāmas kampaņa ir slēptā priekšvēlēšanu aģitācija.
KNAB pārbaudīs, vai "Memory Water" reklāmas kampaņa ir slēptā priekšvēlēšanu aģitācija (2)
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
KNAB Politisko organizāciju finansēšanas kontroles nodaļas vadītāja Amīlija Raituma šodien Latvijas Radio raidījumā "Krustpunktā" atzina, ka pārbaudi birojs sācis pēc savas iniciatīvas, taču birojā ir saņemti arī vairāki iesniegumi.
Raituma gan vērsa uzmanību, ka trešās personas drīkst likumīgi veikt aģitāciju, taču tēriņu slieksnis nedrīkst pārsniegt 6450 eiro.
Sociālajos tīklos izteiktas aizdomas, ka reklāmās veikta partijas "KPV LV" slēptā priekšvēlēšanu aģitācija, jo kampaņā izmantotais teksts "Sākam ar sevi!" ir līdzīgs konkrētās partijas izmantotam sauklim "Valstij jāsāk ar sevi".