/nginx/o/2018/08/31/11343199t1hd5cc.jpg)
Aplīmētās automašīnas - netradicionāla reklāma vai uzņēmuma reprezentācijas veids?
Aplīmētās automašīnas - netradicionāla reklāma vai uzņēmuma reprezentācijas veids?
Ar automašīnu aplīmēšanu ar uzņēmuma logo ir tāpat kā ar plakātiem uz ielām - pasūtīt trīs plakātus ir bezjēdzīgi ne vien finansiāli, bet arī efektivitātes ziņā. “Ja pa Latviju braukās tikai piecas ar kāda noteikta uzņēmuma zīmola simboliku aplīmētas automašīnas, to efektivitāte drīzāk būs gadījuma rakstura, nevis mērķtiecīgs reklāmas kampaņas galarezultāts,” norāda skaistumkopšanas salonu tīkla "Kolonna" direktore Anete Bilzēna.
Ar uzņēmuma zīmola simboliku aplīmētās automašīnas par efektīvu reklāmas veidu uzskata arī "Amigo priekšapmaksas mobilo sakaru kartes" pārstāvji. “Ar "Amigo" zīmola simboliku aplīmētās automašīnas ir viens no mūsu reklāmas kanāliem, turklāt, kā liecina pozitīvās atsauksmes, ko bieži saņemam, - ļoti efektīviem kanāliem, kas veicina "Amigo" zīmola atpazīstamību un stiprina tā vērtību. Mūsu priekšrocība ir zīmola noformējumā izmantotās krāsas - sarkana un dzeltena, kas ir ļoti košas un izteiksmīgas.