MSN aizliedz uznirstošās reklāmas savās vietnēs

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Kompānijas «Microsoft» internetdienests MSN plāno līdz vasarai likvidēt uznirstošās reklāmas lielākajā daļā savu vietņu internetā, jo pētījumi liecina, ka globālā tīkla lietotāji ir nemierā ar šādu reklamēšanās veidu.

Sākumā uznirstošās reklāmas aizliegs MSN interneta vietnēs Lielbritānijā, Beļģijā un ziemeļvalstīs, bet drīzumā aizliegums aptvers arī citas valstis. MSN, kuras vietnes apmeklē 350 miljoni cilvēku, 2003. gada nogalē jau sāka izskaust uznirstošās reklāmas savās vietnēs ASV. «Mēs esam nolēmuši vairs nepārdot uznirstošās un aiznirstošās reklāmas. Tas ir ieguvums klientiem, reklāmdevējiem un mūsu partneriem,» sacīja MSN pārstāvis.

Pašlaik «Microsoft» sadarbojas ar interneta reklāmu izstrādātājfirmu «Unicast», lai radītu jauna veida reklāmas globālajā tīklā. Kompānijas izmēģina 30 sekunžu garas televīzijas tipa reklāmas, kuras parādās pēc nejaušības principa, kad lietotāji noklikšķina uz attiecīgām vietnēm. Jaunās video reklāmas nākamajās piecās nedēļās izmēģinās 15 vietnēs, to vidū MSN, «ABCNews», «Pepsi» un «Honda» vietnēs.

Jau tagad internetā ir pieejami pārlūki un rīki, kas ļauj interneta lietotājiem bloķēt uznirstošās reklāmas. Šādu reklāmu bloķēšanas iespējas pērnā gada sākumā sāka piedāvāt arī «Yahoo» un «Google». Vairākas «Internet Explorer» versijas arī nodrošina iespēju bloķēt uznirstošās reklāmas, taču tā lietotājam ir jāiespējo manuāli.

Uznirstošās reklāmas tapa jau interneta darbības sākumā, un tīkla vietnes mēģina šādi piesaistīt vairāk lietotāju un padarīt savu biznesu komerciāli veiksmīgāku. Taču lietotāji pauž nepatiku pret uznirstošajām reklāmām, jo tās pārtrauc sērfošanu tīklā. Turklāt bieži vien šo reklāmu saturs ir erotisks vai pornogrāfisks un nav piemērots bērniem, kas lieto internetu.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu