Uzņēmumu augstākā līmeņa vadītāji dienā vidēji izlasa divus dienas laikrakstus, nedēļā - 1,2 nedēļas žurnālus un mēnesī - vidēji 2,55 mēneša žurnālus, liecina "Baltijas Datu nama" veiktā pētījuma par darījuma cilvēku ieradumiem preses lasīšanā dati.
Augstākā līmeņa vadītāji dienā izlasa vidēji divus laikrakstus . (2)
No konkrētiem izdevumiem starp darījuma cilvēkiem vispopulārākais ir laikraksts "Diena", jo vidēji vienu "Dienas" numuru izlasa 41,3% vadītāju. Tam seko biznesa laikraksts "Dienas Bizness", kura vienu numuru vidēji izlasa 30,5% vadītāju, savukārt trešais lasītākais preses izdevums ir nedēļas žurnāls "SestDiena", kuru izlasa vidēji 30,3% augstākā līmeņa vadītāju. Ceturtais visvairāk lasītais laikraksts ir "Dienas" pielikums "Lietišķā Diena", kura vienu numuru vidēji izlasa 28,2% vadītāju. Tam seko laikraksts krievu valodā "Biznes & Baltija", kuru izlasa vidēji 26,3% vadītāju, laikraksta "Diena" pielikuma "Karjeras Diena" vienu numuru vidēji lasa 25,3% vadītāju, savukārt "Dienas" pielikumu "Auto Diena" lasa vidēji 21,4% vadītāju. Krievu valodā rakstošā laikraksta "Subbota" vienu numuru vidēji lasa 20,7% vadītāju, savukārt iknedēļas žurnālu "Ieva" lasa vidēji 19,3% augstākā līmeņa vadītāju, nedēļas žurnālu grāmatvežiem "Bilance" - 19,2%, sieviešu mēneša žurnālu "Santa" - 19%, vīriešu mēneša žurnālu "Klubs" - 18,2%, savukārt izklaides nedēļas žurnāla "Privātā Dzīve" vienu numuru izlasa vidēji 18% darījumu cilvēku. Krievu valodā rakstošā "Vestji" vienu numuru arī izlasa vidēji 18% vadītāju, jauniešu žurnāla "Cosmopolitan" vienu numuru vidēji lasa 17,7% augstākā līmeņa vadītāju, laikraksta "Biznes&Baltija" pielikumu "Biznes&Zakon" - 15,9%, savukārt "Biznes&Baltija" pielikumu "Referent" - 15,8%, "Vestji Segodna" - 15,5%, "Chas" - 13,6%, savukārt žurnāla "Kapitāls" vienu numuru lasa vidēji 12,7% vadītāju. Laikrakstu "Latvijas Vēstnesis" lasa vidēji 12,2% augstākā līmeņa vadītāju, tieši tikpat vadītāji lasa arī rīta laikrakstu "Neatkarīgā Rīta Avīze". Žurnālu "Mājas&Dārzs" lasa vidēji 11,5% augstākā līmeņa vadītāju, savukārt žurnālu "Mūsmājas" - 11,1%, iknedēļas žurnālu "Rīgas Viļņi +" - 10,9%, laikrakstu krievu valodā "Karjera" - 10,8%, mēneša žurnālu "Deko" - 10,5%, arī žurnālu krievu valodā "Lilit" lasa vidēji 10,5% vadītāju. Krievu valodā iznākošā laikraksta "7 sekretov" vienu numuru lasa vidēji 10% vadītāju, žurnālu "Nekustanie Īpašumi. Nedvizimostj Rinok Latviji. Real Estate" lasa vidēji 10% vadītāju, žurnālu "Kommersant Baltic" - 9,6%, savukārt žurnālu "Latvijas Ekonomists" - 9,4%, laikraksta "Rīgas Balss" vienu numuru lasa vidēji 9,4% augstākā līmeņa vadītāju, bet krievu valodā iznākošā laikraksta "Kommersant Baltic daily" vienu numuru izlasa vidēji 9,1% vadītāju. Žurnāla "Lublju!" vienu numuru izlasa vidēji 9% vadītāju, laikarakstu "Telegraf" - 8,6%, žurnālu "Latvijas Ekonomists" krievu valodā - 8,4%, žurnālu "Mans Īpašums" - 8,1%, "Māju, Dzīvokli" - 7,9%. Žurnāla "Rīgas Laiks" vienu numuru izlasa vidēji 7,6% vadītāju, žurnālu "Auto" - 7,5%, "Argumenti i Fakti" - 7,4%, žurnālu sievietēm "Una" - 7,3%, savukārt laikraksta "Lauku Avīze" vienu numuru izlasa 7,2% augstākā līmeņa vadītāju. Avīzes "Čas" pielikumu "Delovoj Chas" izlasa vidēji 7,1% vadītāju, nedēļas laikrakstu "Mājas Viesis" arī lasa 7,1% vadītāju, "Čas" pielikumu " V Saeime i Kabinete Ministrov" izlasa 7% vadītāju, stila žurnālu "Pastaiga" - 6,9%, "Latvijas Vēstneša" pielikumu "Jurista Vārds" izlasa 6,8%, un arī mēneša žurnālu krievu valodā "Patron" izlasa vidēji 6,8% augstākā līmeņa vadītāju. "Baltijas Datu nams" pētījumu veica šā gada pavasarī. Tika aptaujāti 496 vadītāji, kuru uzņēmumos strādā līdz 249 darbiniekiem Latvijas lielākajās pilsētās - Rīgā, Daugavpilī, Liepājā, Jūrmalā, Ventspilī, Jelgavā, Rēzeknē un Valmierā. Pētījums aptvēra lielākos Latvijā iznākošus laikrakstus un žurnālus, kā arī visus specializētos biznesam un ekonomikai veltītos izdevumus. Augstākā līmeņa vadītāji dienā izlasa vidēji divus laikrakstus 11:15, 12 jūlijs 2003 RĪGA, JUL 12, BNS - Uzņēmumu augstākā līmeņa vadītāji dienā vidēji izlasa divus dienas laikrakstus, nedēļā - 1,2 nedēļas žurnālus un mēnesī - vidēji 2,55 mēneša žurnālus, liecina "Baltijas Datu nama" veiktā pētījuma par darījuma cilvēku ieradumiem preses lasīšanā dati. No konkrētiem izdevumiem starp darījuma cilvēkiem vispopulārākais ir laikraksts "Diena", jo vidēji vienu "Dienas" numuru izlasa 41,3% vadītāju. Tam seko biznesa laikraksts "Dienas Bizness", kura vienu numuru vidēji izlasa 30,5% vadītāju, savukārt trešais lasītākais preses izdevums ir nedēļas žurnāls "SestDiena", kuru izlasa vidēji 30,3% augstākā līmeņa vadītāju. Ceturtais visvairāk lasītais laikraksts ir "Dienas" pielikums "Lietišķā Diena", kura vienu numuru vidēji izlasa 28,2% vadītāju. Tam seko laikraksts krievu valodā "Biznes & Baltija", kuru izlasa vidēji 26,3% vadītāju, laikraksta "Diena" pielikuma "Karjeras Diena" vienu numuru vidēji lasa 25,3% vadītāju, savukārt "Dienas" pielikumu "Auto Diena" lasa vidēji 21,4% vadītāju. Krievu valodā rakstošā laikraksta "Subbota" vienu numuru vidēji lasa 20,7% vadītāju, savukārt iknedēļas žurnālu "Ieva" lasa vidēji 19,3% augstākā līmeņa vadītāju, nedēļas žurnālu grāmatvežiem "Bilance" - 19,2%, sieviešu mēneša žurnālu "Santa" - 19%, vīriešu mēneša žurnālu "Klubs" - 18,2%, savukārt izklaides nedēļas žurnāla "Privātā Dzīve" vienu numuru izlasa vidēji 18% darījumu cilvēku. Krievu valodā rakstošā "Vestji" vienu numuru arī izlasa vidēji 18% vadītāju, jauniešu žurnāla "Cosmopolitan" vienu numuru vidēji lasa 17,7% augstākā līmeņa vadītāju, laikraksta "Biznes&Baltija" pielikumu "Biznes&Zakon" - 15,9%, savukārt "Biznes&Baltija" pielikumu "Referent" - 15,8%, "Vestji Segodna" - 15,5%, "Chas" - 13,6%, savukārt žurnāla "Kapitāls" vienu numuru lasa vidēji 12,7% vadītāju. Laikrakstu "Latvijas Vēstnesis" lasa vidēji 12,2% augstākā līmeņa vadītāju, tieši tikpat vadītāji lasa arī rīta laikrakstu "Neatkarīgā Rīta Avīze". Žurnālu "Mājas&Dārzs" lasa vidēji 11,5% augstākā līmeņa vadītāju, savukārt žurnālu "Mūsmājas" - 11,1%, iknedēļas žurnālu "Rīgas Viļņi +" - 10,9%, laikrakstu krievu valodā "Karjera" - 10,8%, mēneša žurnālu "Deko" - 10,5%, arī žurnālu krievu valodā "Lilit" lasa vidēji 10,5% vadītāju. Krievu valodā iznākošā laikraksta "7 sekretov" vienu numuru lasa vidēji 10% vadītāju, žurnālu "Nekustanie Īpašumi. Nedvizimostj Rinok Latviji. Real Estate" lasa vidēji 10% vadītāju, žurnālu "Kommersant Baltic" - 9,6%, savukārt žurnālu "Latvijas Ekonomists" - 9,4%, laikraksta "Rīgas Balss" vienu numuru lasa vidēji 9,4% augstākā līmeņa vadītāju, bet krievu valodā iznākošā laikraksta "Kommersant Baltic daily" vienu numuru izlasa vidēji 9,1% vadītāju. Žurnāla "Lublju!" vienu numuru izlasa vidēji 9% vadītāju, laikarakstu "Telegraf" - 8,6%, žurnālu "Latvijas Ekonomists" krievu valodā - 8,4%, žurnālu "Mans Īpašums" - 8,1%, "Māju, Dzīvokli" - 7,9%. Žurnāla "Rīgas Laiks" vienu numuru izlasa vidēji 7,6% vadītāju, žurnālu "Auto" - 7,5%, "Argumenti i Fakti" - 7,4%, žurnālu sievietēm "Una" - 7,3%, savukārt laikraksta "Lauku Avīze" vienu numuru izlasa 7,2% augstākā līmeņa vadītāju. Avīzes "Čas" pielikumu "Delovoj Chas" izlasa vidēji 7,1% vadītāju, nedēļas laikrakstu "Mājas Viesis" arī lasa 7,1% vadītāju, "Čas" pielikumu " V Saeime i Kabinete Ministrov" izlasa 7% vadītāju, stila žurnālu "Pastaiga" - 6,9%, "Latvijas Vēstneša" pielikumu "Jurista Vārds" izlasa 6,8%, un arī mēneša žurnālu krievu valodā "Patron" izlasa vidēji 6,8% augstākā līmeņa vadītāju. "Baltijas Datu nams" pētījumu veica šā gada pavasarī. Tika aptaujāti 496 vadītāji, kuru uzņēmumos strādā līdz 249 darbiniekiem Latvijas lielākajās pilsētās - Rīgā, Daugavpilī, Liepājā, Jūrmalā, Ventspilī, Jelgavā, Rēzeknē un Valmierā. Pētījums aptvēra lielākos Latvijā iznākošus laikrakstus un žurnālus, kā arī visus specializētos biznesam un ekonomikai veltītos izdevumus. Augstākā līmeņa vadītāji dienā izlasa vidēji divus laikrakstus 11:15, 12 jūlijs 2003 RĪGA, JUL 12, BNS - Uzņēmumu augstākā līmeņa vadītāji dienā vidēji izlasa divus dienas laikrakstus, nedēļā - 1,2 nedēļas žurnālus un mēnesī - vidēji 2,55 mēneša žurnālus, liecina "Baltijas Datu nama" veiktā pētījuma par darījuma cilvēku ieradumiem preses lasīšanā dati. No konkrētiem izdevumiem starp darījuma cilvēkiem vispopulārākais ir laikraksts "Diena", jo vidēji vienu "Dienas" numuru izlasa 41,3% vadītāju. Tam seko biznesa laikraksts "Dienas Bizness", kura vienu numuru vidēji izlasa 30,5% vadītāju, savukārt trešais lasītākais preses izdevums ir nedēļas žurnāls "SestDiena", kuru izlasa vidēji 30,3% augstākā līmeņa vadītāju. Ceturtais visvairāk lasītais laikraksts ir "Dienas" pielikums "Lietišķā Diena", kura vienu numuru vidēji izlasa 28,2% vadītāju. Tam seko laikraksts krievu valodā "Biznes & Baltija", kuru izlasa vidēji 26,3% vadītāju, laikraksta "Diena" pielikuma "Karjeras Diena" vienu numuru vidēji lasa 25,3% vadītāju, savukārt "Dienas" pielikumu "Auto Diena" lasa vidēji 21,4% vadītāju. Krievu valodā rakstošā laikraksta "Subbota" vienu numuru vidēji lasa 20,7% vadītāju, savukārt iknedēļas žurnālu "Ieva" lasa vidēji 19,3% augstākā līmeņa vadītāju, nedēļas žurnālu grāmatvežiem "Bilance" - 19,2%, sieviešu mēneša žurnālu "Santa" - 19%, vīriešu mēneša žurnālu "Klubs" - 18,2%, savukārt izklaides nedēļas žurnāla "Privātā Dzīve" vienu numuru izlasa vidēji 18% darījumu cilvēku. Krievu valodā rakstošā "Vestji" vienu numuru arī izlasa vidēji 18% vadītāju, jauniešu žurnāla "Cosmopolitan" vienu numuru vidēji lasa 17,7% augstākā līmeņa vadītāju, laikraksta "Biznes&Baltija" pielikumu "Biznes&Zakon" - 15,9%, savukārt "Biznes&Baltija" pielikumu "Referent" - 15,8%, "Vestji Segodna" - 15,5%, "Chas" - 13,6%, savukārt žurnāla "Kapitāls" vienu numuru lasa vidēji 12,7% vadītāju. Laikrakstu "Latvijas Vēstnesis" lasa vidēji 12,2% augstākā līmeņa vadītāju, tieši tikpat vadītāji lasa arī rīta laikrakstu "Neatkarīgā Rīta Avīze". Žurnālu "Mājas&Dārzs" lasa vidēji 11,5% augstākā līmeņa vadītāju, savukārt žurnālu "Mūsmājas" - 11,1%, iknedēļas žurnālu "Rīgas Viļņi +" - 10,9%, laikrakstu krievu valodā "Karjera" - 10,8%, mēneša žurnālu "Deko" - 10,5%, arī žurnālu krievu valodā "Lilit" lasa vidēji 10,5% vadītāju. Krievu valodā iznākošā laikraksta "7 sekretov" vienu numuru lasa vidēji 10% vadītāju, žurnālu "Nekustanie Īpašumi. Nedvizimostj Rinok Latviji. Real Estate" lasa vidēji 10% vadītāju, žurnālu "Kommersant Baltic" - 9,6%, savukārt žurnālu "Latvijas Ekonomists" - 9,4%, laikraksta "Rīgas Balss" vienu numuru lasa vidēji 9,4% augstākā līmeņa vadītāju, bet krievu valodā iznākošā laikraksta "Kommersant Baltic daily" vienu numuru izlasa vidēji 9,1% vadītāju. Žurnāla "Lublju!" vienu numuru izlasa vidēji 9% vadītāju, laikarakstu "Telegraf" - 8,6%, žurnālu "Latvijas Ekonomists" krievu valodā - 8,4%, žurnālu "Mans Īpašums" - 8,1%, "Māju, Dzīvokli" - 7,9%. Žurnāla "Rīgas Laiks" vienu numuru izlasa vidēji 7,6% vadītāju, žurnālu "Auto" - 7,5%, "Argumenti i Fakti" - 7,4%, žurnālu sievietēm "Una" - 7,3%, savukārt laikraksta "Lauku Avīze" vienu numuru izlasa 7,2% augstākā līmeņa vadītāju. Avīzes "Čas" pielikumu "Delovoj Chas" izlasa vidēji 7,1% vadītāju, nedēļas laikrakstu "Mājas Viesis" arī lasa 7,1% vadītāju, "Čas" pielikumu " V Saeime i Kabinete Ministrov" izlasa 7% vadītāju, stila žurnālu "Pastaiga" - 6,9%, "Latvijas Vēstneša" pielikumu "Jurista Vārds" izlasa 6,8%, un arī mēneša žurnālu krievu valodā "Patron" izlasa vidēji 6,8% augstākā līmeņa vadītāju. "Baltijas Datu nams" pētījumu veica šā gada pavasarī. Tika aptaujāti 496 vadītāji, kuru uzņēmumos strādā līdz 249 darbiniekiem Latvijas lielākajās pilsētās - Rīgā, Daugavpilī, Liepājā, Jūrmalā, Ventspilī, Jelgavā, Rēzeknē un Valmierā. Pētījums aptvēra lielākos Latvijā iznākošus laikrakstus un žurnālus, kā arī visus specializētos biznesam un ekonomikai veltītos izdevumus.