McLaren Special Operations (MSO) nodaļa izziņojusi klasisko zīmola automobiļu sertificēšanas programmu, un tās ietvaros jau tapis un prezentēts viens šāds auto, kam ir attiecīgā dokumentācija. Tas ir 1997.gada Lemānas McLaren F1 GTR 25R Longtail, kurš pēc apjomīgas restaurācijas ir kā jauns.
McLaren līdz jaunas mašīnas stāvoklim restaurē 21 gadu vecu F1 GTR Longtail
Special Operations nodaļas programma ir domāta kā ielas, tā sacīkšu McLaren F1 īpašniekiem. Tā garantē automobiļa saimnieka apgādāšanu ar pilnīgu un precīzu informāciju par viņa mašīnas izcelsmi, apkopēm un piedalīšanos sacensībās, kā arī apliecina visu detaļu oriģinalitāti.
Kopā ar F1 autentiskuma sertifikātu, McLaren automobiļa īpašnieks, saņems grāmatu ar ilustrācijām, kas dokumentē mašīnas vēsturi. Šādu grāmatu gan nebūs daudz, jo arī F1 mašīnu, kas saglabājušās, nav daudz; tie ir 64 ielas un 28 sacīkšu auto.
Londonā prezentētais sacīkšu F1 GTR 25R ir viens no trim Longtail spēkratiem, kas 1997.gada sezonā tika sagatavots Gulf-Davidoff komandai. Pēc neveiksmīga starta tā gada Lemānas 24 stundu sacensībās auto tika saremontēts un pārdots. Dažādās sacensībās Japānā tas tika izmantots līdz pat 2005.gadam.
F1 GTR 25R Longtail atjaunošana MSO speciālistiem kopā prasīja 18 mēnešus. Darbā tika izmantotas tikai oriģinālās detaļas, ko kompānija uzglabā speciālā konteinerā rūpnīcas noliktavā. Starp šīm detaļām var minēt sporta pārnesumkārbu, kā arī zilie identifikācijas lukturi uz jumta, kas patiesībā ir signālgaismas no lidmašīnas. Tās arī ir vienīgais elements, kas nav radīs McLaren darbnīcās.