Vislielākais riteņbraucēju skaits stundas laikā tradicionāli fiksēts uz Vanšu tilta, par kuru pieejami dati kopš 2008. gada. Desmit gadu laikā velosipēdistu skaits uz Vanšu tilta ir gandrīz pieckāršojies un pietuvojies 600 cilvēku atzīmei stundā. Tas nozīmē, ka plānotās Vanšu tilta rekonstrukcijas projektētājiem būs jāparedz Latvijas valsts standartiem atbilstoša platuma veloceļu ierīkošana, jo šāda satiksmes intensitāte pieprasa platākus veloceļus nekā līdz šim Rīgā veidoti.
Lai arī Vanšu tilts joprojām ir riteņbraucēju skaita rekordists, velosatiksmes intensitāte, pretstatā 30% pieaugumam uz Vanšu tilta, daudz straujāk augusi uz citiem tiltiem un pārvadiem - Salu tiltam 46%, Gaisa tiltam par 49%, Brasas dzelzceļa pārbrauktuvē 50%, Zemitānu tiltā 89%.
Ja uz tiltiem ļoti maz velosipēdistu izvēlas brauktuvi, tad pilsētas centrā situācija atšķiras. Vietās, kur uz brauktuves ir riteņbraukšanai drošāki apstākļi, piemēram, iezīmētas velojoslas, pa ietvi pārvietojas pavisam neliela daļa riteņbraucēju. Piemēram, Krišjāņa Barona un Lāčplēša ielas krustojumā brauktuvi izvēlas 95% velosipēdistu. Iegūtie dati apstiprina vispārzināmo - jo nedrošāka brauktuve, jo vairāk velosipēdistu izvēlas ietvi.
Četru gadu laikā sieviešu velobraucēju skaits palielinājies par 48,9%, savukārt vīriešu skaits audzis par 35,1%. Lai gan sieviešu skaita pieaugums ir straujāks, vīriešu īpatsvars kopējā riteņbraucēju satiksmē joprojām veido gandrīz divas trešdaļas. Šāda disproporcija ir indikators tam, ka Rīgas ielas vēl arvien nav gana drošas braukšanai ar velosipēdu. To pašu pierāda arī nelielais skaits bērnu, ko pārvadā ar velosipēdiem. 2014. gadā skaitīšanas punktos tika saskaitīti 28 velosipēdi ar bērnu sēdeklīšiem, savukārt šogad tajos pašos punktos saskaitīts divas reizes vairāk jeb 57 velosipēdi ar bērnu sēdeklīšiem. No kopējā fiksētā velosipēdistu skaita tikai 2,6% ar velosipēdu pārvadā bērnus, tikai daži bērni bija novērojami paši braucam ar velosipēdu. Salīdzinājumam - Nīderlandē, vienā no pasaulē drošākajām valstīm braukšanai ar velosipēdu, sieviešu īpatsvars velosatiksmē ir ap 55%, bērnu pārvadāšana ar divriteņiem un bērnu pašu piedalīšanās velosatiksmē ir pavisam parasta parādība.