Šodienas redaktors:
Lauma Lazdiņa

"SEAT" iepazīstina pasauli ar modeli "Tarraco"

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Seat

Volkswagen koncernā ietilpstošais spāņu autoražotājs "SEAT" pasaulei atklājis savu trešo SUV automobili "Tarraco". Automobilis nosaukts par godu Vidusjūras pilsētas Taragonai, kas ir vēsturisks kultūras centrs. Par modeļa vārdu īpašā konkursā nobalsoja vairāk nekā 140 000 entuziasti

Jaunākais transportlīdzeklis, kas projektēts un izstrādāts "SEAT" telpās Martorellā (Barselonā) un ražots Volfsburgā (Vācijā), sniedz ieskatu jaunajā "SEAT" saimes modeļu dizainā. Ar septiņu sēdvietu opciju tas modeļu klāstā tas ieņems vietu virs pārējiem diviem SUV automobiļiem - "Ateca" un "Arona"

""SEAT" piedāvā pēdējā laika lielāko produktu klāstu. "SEAT Tarraco", mūsu pirmā lielā SUV ieviešana veido daļu no mūsu ieguldījumiem €3,3 miljardu apmērā, kas veikti starp 2015. un 2019. gadu," norāda "SEAT" prezidents Luka de Meo. "Tas lieliski papildina mūsu SUV ģimeni, bet atbilst katra klienta vajadzībām."

"Tarraco" konstruēts uz "Volkswagen Group" jaunākās "MQB-A" tehnoloģiskās platformas un ir 4,74 m garš. Auto sākotnēji tiks piedāvāts ar četriem dažādiem turbomotoriem, kas attīsta 150 vai 190 zirgspēkus. 1,5 litru TSI motors, kas ražo 150 PS un ir savienots ar sešu ātrumu manuālo pārnesumkārbu, piedzen priekšējos riteņus, savukārt un 2,0 litru benzīnnieka 190 PS caur septiņu ātrumu DSG pārnesumkārbu tiek novadīti pilnpiedziņas sistēmai. Bez šiem motoriem pieejami divi 2 litru TDI. 150 PS variantu var savienot ar priekšējo riteņu piedziņu, sešu ātrumu manuālo vai septiņu ātrumu DSG un pilnpiedziņas sistēmu. Versija ar augstāko jaudu ir pieejama ar pilnpiedziņu un septiņu ātrumu DSG pārnesumkārbu. Vēlāk "SEAT Tarraco" arī gūs labumu no alternatīvām piedziņas tehnoloģijām.

Foto: Seat

Jaunajam "SEAT Tarraco" ir visas braukšanas palīdzības sistēmas, kas nepieciešamas, lai brauktu ērtāk un drošāk pat prasīgākajā vidē. Ir pieejamas plaši zināmas sistēmas kā, piemēram, joslu asistents, priekšējais asistents, kas var noteikt arī velosipēdistus un gājējus, kas ir standarts Eiropā, kā arī tādas sistēmas kā aklās zonas uzraugs, ceļa zīmju atpazīšana, sastrēgumu asistents, ACC (adaptīvā kruīza kontrole), gaismu asistents un ārkārtas palīdzība.

"Tarraco" salonā tiek piedāvātas 10,25 collu instrumentu panelis un nolaižams 8 collu ekrāns, caur kuru var piekļūt "SEAT" savienojumu iespēju komplektam. Runājot par informācijas plūsmas sistēmām,var piebilst, ka "Tarraco" būs pirmais "SEAT" modelis, kas ietvers žestu vadības funkcijas.

Foto: Seat

"Uzskatu, ka jaunais "Tarraco" atstāj spēcīgu pirmo iespaidu, pateicoties izcilajām proporcijām un elegantajam, sportiskajam dizainam. Tas rada lepnuma sajūta, pateicoties pārliecinošajai priekšpusei, aizmugurei, kas sniedz ieskatu nākotnes "SEAT" izskatā," teica "SEAT" dizaina daļas vadītājs Alehandro Mesonero. "Kā jau visos mūsu izstrādātājos modeļus, arī "Tarraco" detaļās ielikām mīlestību un aizraušanos, ievērojot mūsu filozofiju: ja izskatās labi, ir labi."

"SEAT Tarraco" pirmspārdošana sāksies decembrī.

Uz augšu