Pikaps, ko daudzos tirgos drīzumā pārdēvēja par TRITON, pamatīgi ietekmēja arī Mitsubishi Motors biznesu. Pirmās un otrās paaudzes platformas ražoja galvenokārt Mitsubishi Motors Ohe rūpnīcā. Sākot ar trešās paaudzes modeli kopš 1995. gada, ražošana tiek koncentrēta Laem Chabang rūpnīcā Taizemē, no kurienes tiek nodrošināts eksports uz visām pasaules valstīm. Šobrīd tā ir Mitsubishi Motors lielākā rūpnīca, kurā ik gadu tiek saražots vairāk nekā 400 000 transporta līdzekļu.
Šeit būs atgādinājums par iepriekšējām FORTE, TRITON un L200 paaudzēm – un neliels ieskats, ko varētu gaidīt nākotnē.
Japānā tiek izlaists “FORTE”, vientonnīgs maztonnāžas kravas auto, kas eksporta tirgos tiek piedāvāts ar dažādiem nosaukumiem, piemēram, MITSUBISHI TRUCK un L200. Eksports uz Ziemeļameriku sākas oktobrī.
Vienīgā virsbūves versija bija parastā kabīne (‘single cab’). Piedāvājumā esošie motori – divu litru benzīna dzinējs, 2,6 litru izvēle Ziemeļamerikai un 1,6 litru motors Japānai un citiem reģioniem. Eksportam bija pieejams arī 2,3 litru dīzeļmotors.
1980. gada oktobris: Tiek ieviesta pieslēdzama 4WD sistēma.
Pilnīga modeļu maiņa. Tagad piedāvātās versijas ietver trīs virsbūvju veidus: parastā kabīne (‘Single Cab’), pagarinātā kabīne (‘Club Cab’) un dubultā kabīne (‘Double Cab’), turklāt ar parasto kabīni ir pieejama īsā un garā virsbūve. Pieejamas jaunas 2WD un 4WD piedziņas opcijas, divu un 2,6 litru benzīna motori, kā arī 2,5 litru dīzeļmotors (palielināts no 2,3 litriem).