“777” modeļa prototips “777-200” ar lidmašīnas reģistrācijas numuru “B-HNL” lidmašīnu rūpnīcu atstāja 1994.gadā, bet 2000.gadā tas nonāca Honkongas aviokompānijas “Cathay Pacific” rīcībā.
Kopš tā laika “Cathay Pacific” ar šo lidmašīnu veica 20 519 lidojumus, kas ilga kopumā 49 687 stundas.
“Boeing 777” ir lielākā divu dzinēju lidmašīna pasaulē. “777” sērijas lidmašīnās, atkarībā no modifikācijas, ir vietas 314 līdz 396 pasažieriem un tās vienā lidojumā spēj veikt 9700 līdz 15 800 kilometru lielu attālumu.
2018.gada maijā “Cathay Pacific” pārtrauca lidmašīnas izmantošanu regulāro reisu veikšanai, ņemot vērā tās cienījamo vecumu.
Pēc tam, kad “Cathay Pacific” un “Boeing” panāca vienošanos par lidmašīnas ziedošanu aviācijas un kosmosa muzejam “Pima Air & Space Museum”, leģendārais lidaparāts šā gada 19.septembrī veica savu pēdējo lidojumu, piezemējoties Arizonas štata Tuksonas lidostā.
Izziņojot vienošanos par lidmašīnas ziedošanu muzejam, “Boeing” atzinīgi novērtēja lidsabiedrības “Cathay Pacific” ieguldījumu “777” lidmašīnu projekta attīstībā.
“Cathay Pacific” bija viena no lidsabiedrībām, kas projekta izstrādes laikā sniedza “Boeing” padomus attiecībā uz lidmašīnas dizainu.
Šajā projektā piedalījās arī tādas pasaulē zināmas aviokompānijas kā “British Airways”, “All Nippon Airways”, “American Airlines”, “Qantas”, “Delta Air Lines”, “Japan Airlines” un “United Airlines”.