Honda pirmais hibrīda SUV nonācis Eiropā

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Honda

Parīzes motoršovā Eiropas pirmizrādi piedzīvojusi Honda CR-V modifikācija, kam uzstādīts hibrīddzinējs. Piedevām līdz ar debiju "vecajā pasaulē", Honda apstiprinājusi oficiālos degvielas ekonomijas un izmešu rādītājus. 

Pirms Eiropas debijas gaidāmajā izstādē Honda apstiprinājusi pilnīgi jaunā CR-V Hybrid oficiālos degvielas ekonomijas un CO2 emisiju rādītājus.

Kombinētajā atkārtotā NEDC testa ciklā ar benzīnu un elektrību darbināmais SUV priekšpiedziņas modelis ar 184 ZS sasniedza CO2 emisiju rādītāju 120 g/km un oficiālo vidējo (kombinēto) degvielas ekonomijas rādītāju 5,3 l/100 km.

Raksta foto
Foto: Honda

Pilnpiedziņas CR-V Hybrid uzrāda attiecīgi CO2 emisiju daudzumu 126 g/km un vidējo (kombinēto) degvielas patēriņu 5,5 l/100 km.

CR-V Hybrid piedziņu nodrošina Honda unikālā i-MMD tehnoloģija, kas automātiski pārslēdzas starp trīs braukšanas režīmiem – EV Drive, Hybrid Drive un Engine Drive – lai optimizētu gan veiktspēju, gan automobiļa ekonomiju.

Parīzes autoizstādē ražošanas specifikācijām atbilstošā CR-V Hybrid debija tiks papildināta ar automobiļa benzīna dzinējiem, demonstrējot dažādas variācijas, tajā skaitā jauno CR-V septiņvietīgo versiju.

Debitē arī jaunā Honda HR-V

Bez tā Parīzē prezentēts atjauninātais Honda HR-V. Arī šim krosoveram piedalīšanās Parīzes šovā ir debija Eiropā. 2019. gada HR-V modelis ietver atsvaidzinātas virsbūves līnijas, salona uzlabojumus un papildinājumu ar virkni modernu tehnoloģiju.

Raksta foto
Foto: Honda

Nozīmīgākā Honda 'Solid Wing Face' interpretācijā manāmas jaunas dizaina līnijas, kā arī jauns, spīdīgs tumša hroma panelis virs priekšējās restes. Projektora tipa priekšējo lukturu lēcas un LED dienas braukšanas gaismas tagad visā modeļu klāstā ir pieejamas standarta aprīkojumā. 2019. gada HR-V tiks piedāvāts ar 1,5 litru i-VTEC motoru, bet nākamā gada pavasarī modeļu klāsts tiks papildināts ar sportisko 1,5 litru VTEC TURBO vai 1,6 litru i-DTEC dīzeli.

Civic Type R ArtCar Manga

Cenšoties radīt Civic Type R ar patiesi pielāgotu izskatu, Honda sadarbojās ar Japānas Dizaina skolu, Francijā esošo Eiropas Human Academy Europe, lai mestu izaicinājumu tās audzēkņiem. Konkursā tika aicināts iesniegt dizainus, kas vizualizē Manga-iedvesmoto ‘Mākslas auto’, un konkursa uzvarētāju bija paredzēts izmantot automobiļa virsbūves izgatavošanai.

Šis ievērojamais un vienreizējais modelis tiks izstādīts Parīzes autoizstādē kopā ar Civic hečbeka Sport Plus modeli.

Uz augšu