Produktam jābūt praktiskam
Lai nonāktu līdz galarezultātam, Igo mēdz strādāt pat desmit stundas dienā.
“Šobrīd manās mājās ir aptuveni divdesmit dažādi trauki, kas nav iekļuvuši nevienā kolekcijā un gaida savu uznācienu. Vienmēr domāju par produkta praktiskumu, jo ar interesantu dizainu vien nepietiek,” pārliecināti saka Igo.
Kas cilvēkiem noteikti patiks no produkcijas? Igo uzskata: “Tas ir līdzīgi kā studijā, kur ierakstām dziesmu un visi mūziķi domā, ka tā būs pieprasīta, taču notiek pretēji. Dziesma, par ko pat īpaši nepiedomājam, cilvēkiem iespiežas atmiņā. Tāpat ir ar dizaina priekšmetiem! Pērn pirms izstādes es šaubījos par vienu no krūzīšu veidiem un nebiju pārliecināts, vai šādu produktu vajadzētu piedāvāt, bet cilvēki pirka pat pa divām krūzītēm reizē! Taču uz to krūzīti, kas man pašam patika visvairāk, cilvēki pat neskatījās. Kuriozi, bet fakts.”
Igo ir labi zināms dziedātājs, taču, iespējams, viņa karjera būtu izvērtusies citādi. Vispirms Igo stājās nevis mūzikas, bet gan mākslas skolā.
Diemžēl neveiksmīgi, taču mākslas pasaule viņam nav sveša. Igo mamma ir grafiķe un fotogrāfe Irina Tīre, kuru Igo min kā savu iedvesmotāju. Laika gaitā Igo skicēja un zīmēja dažādus mākslas darbus. Ar grafiķes Neles Zirnītes palīdzību iesāktos zīmējumus viņš pabeidza mākslinieces darbnīcā un vienu no tiem – adatu ar diegu – nodrukāja uz savas dzejoļu grāmatas “Debesis karstas” vāka. To Igo min kā “Igo. Akcents personībai” sākumu: “Uztaisīju arī krūzīti, uz kuras redzama šāda adatiņa. Nodomāju, ka būtu jauki, ja cilvēks iegādātos gan grāmatu, gan krūzīti un, lasot dzejoli, dzertu tēju!” Soli pa solim, piemērojot savus zīmējumus dažādiem traukiem, radās aptuveni 150 produktu.