Smart Intersection pamatā ir četras kameras, kas uzstādītas visos krustojuma stūros un spēj fiksēt objektus līdz pat 91 metra attālumā.
Video no visām kamerām tiek pārraidīts uz platformu, kur Honda speciālistu izstrādāta programmatūra no šī materiāla izveido vides 360 grādu attēlu, izceļot transportlīdzekļus un pārējos kustīgos objektus, tai skaitā gājējus un velobraucējus, raksta Motor.ru.
Smart Intersection sistēma nosaka transportlīdzekļu kustības virzienu un ātrumu. Ja pastāv iespēja, ka krustojumā var notikt sadursme, vadītājs savā spēkratā saņem attiecīgu brīdinājumu. Protams, ja auto atbalsta informācijas apmaiņu ar infrastruktūras objektiem (V2X).
Var teikt, ka šī brīdinājuma sistēma mašīnām piešķir spēju redzēt cauri sienām jeb ap stūri, lai sniegtu vadītājam nepieciešamo atbalstu un neļautu krustojumā iekļūt avārijā neatkarīgi no laika apstākļiem.
ASV statistikas dati liecina, ka tieši krustojumos notiek 40 procenti visu sadursmju un šādās avārijās ik gadu iet bojā ap septiņiem tūkstošiem amerikāņu.
Viedā krustojuma pilotprojekts tiek īstenots kopā ar Merisvillas (Ohaio štats) varasiestādēm kā daļa no 33 Smart Mobility Corridor programmas. Tās ietvaros Ohaio štatā uz autoceļa Nr.33 tiks izveidots 56 km garš posms drošai braukšanai ar autonomajiem un tīklam pieslēdzamajiem auto.