PA: "Lattelecom" zīmola maiņa stiprinās uzņēmuma pozīcijas tirgū (1)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
VAS "Privatizācijas aģentūra" valdes priekšsēdētājs Vladimirs Loginovs
VAS "Privatizācijas aģentūra" valdes priekšsēdētājs Vladimirs Loginovs Foto: Sintija Zandersone/LETA

Telekomunikācijas uzņēmuma "Lattelecom" zīmola maiņa stiprinās uzņēmuma pozīcijas tirgū un ļaus precīzāk veidot komunikāciju ar uzņēmuma klientiem, aģentūrai LETA norādīja "Lattelecom" īpašnieces Privatizācijas aģentūras valdes priekšsēdētājs Vladimirs Loginovs.

Viņš sacīja, ka uzņēmuma zīmola attīstība ir būtiska tā biznesa attīstības stratēģijas daļa, tāpēc zīmola maiņu vērtē kā pozitīvu pārmaiņu. "Pēdējos gados ievērojami mainījies ir telekomunikāciju pakalpojumu tirgus, kā arī "Lattelecom" ir attīstījis jaunus darbības virzienus. Zīmola nomaiņa atspoguļo uzņēmuma jauno nākotnes redzējumu," teica Loginovs.

Viņš arī piebilda, ka "Lattelecom" nosaukuma maiņa vēl būs jāakceptē akcionāriem.

Savukārt uzņēmuma otra īpašniece "Telia Company" aģentūrai LETA komentārus par nosaukuma maiņu nesniedza.

Kā ziņots, nākamā gada pavasarī "Lattelecom" mainīs nosaukumu un zīmolu uz "tet". To otrdien "Lattelecom" forumā pastāstīja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.

Viņš sacīja, ka "tet" ir zīmols, kas patlaban nodrošina elektrības biznesu, bet tagad "ar jaunu enerģiju tas būs jaunais tehnoloģiju zīmols, kas turpinās attīstīties ārvalstu tirgos".

""Lattelecom" vienmēr ir bijis uzņēmums, ar kura radītajiem pakalpojumiem esam lepojušies valstiskā līmenī. (..) Uzņēmuma izaugsme pēdējos gados ir bijusi strauja un biznesa virzieni paplašinājušies. Līdzšinējais nosaukums vairs neatspoguļo uzņēmuma darbību. Mēs jau sen strādājam ārpus Latvijas robežām, veiksmīgi eksportējot mūsu pakalpojumus Baltijas valstīs, Ziemeļeiropā un Austrumeiropā, kā arī mūsu pakalpojumu klāsts ir krietni sazarotāks, pārsniedzot ierastās telekomunikāciju industrijas robežas," teica Gulbis.

Viņš papildināja, ka līdz ar nosaukumu maiņa, mainīsies arī paša uzņēmuma darba organizācija un turpmākā attīstība.

Gulbis atzīmēja, ka zem nosaukuma "tet" būs divi pamatvirzienu zīmoli - "tet" būs atpazīstams arī kā tehnoloģiju zīmols, bet "Helio" kā izklaides zīmols.

"Lattelecom" pieder valstij Privatizācijas aģentūras personā (51%) un Dānijā reģistrētajam "Telia Company" meitas uzņēmumam "Tilts Communications" (49%).

"Lattelecom" grupā ir uzņēmumi "Lattelecom", "Lattelecom BPO", "Citrus Solutions", "Lattelecom Technology", "Helio Media" un "Baltijas Datoru akadēmija". "Lattelecom" pieder 23% SIA "Latvijas mobilais telefons" daļu.

"Lattelecom" konsolidētais apgrozījums pērn bija 195,67 miljoni eiro, kas ir par 1,1% jeb 2,4 miljoniem eiro vairāk nekā 2016.gadā, savukārt tā konsolidētā peļņa palielinājās par 26,4% jeb 8,5 miljoniem eiro, sasniedzot 40,7 miljonus eiro.

Svarīgākais
Uz augšu