Piketa organizētāji atgādina, ka Rīgas domei beidzot ir jāīsteno sabiedrībai iepriekš solītie projekti:
- Veloinfrastruktūra uz galvenajām ielām mikrorajonos, pilsētas centrā (2014. un 2015. gadā solītas velojoslas Brīvības, Bruņinieku – Sporta, Stabu – Hanzas, Avotu, A.Upīša, Antonijas – E.Melngalvja, Miera un A.Čaka ielā);
- Veloinfrastruktūras izveidošana uz pilsētas tiltiem un pārvadiem (Vanšu, Akmens, Salu, Gaisa, Zemitānu un Deglava tilts);
- Veloceļš Turgeņeva ielā, veloceļš "Centrs – Ziepniekkalns", Dzirnavu ielas velojoslas savienojums ar Skolas ielu, veloceļš "Imanta – Daugavgrīva" un veloceļa "Centrs – Vecāķi" posms no Vecmīlgrāvja līdz Vecāķu pludmalei;
- Velonovietnes visās 2017. un 2018. gadā remontētajās vai rekonstruētajās ielās (Brīvības, Stabu, Elizabetes, Merķeļa, Kalpaka, Lenču, Ganu, Kr.Valdemāra, Augšielā, Ata un Vagonu ielā).
Rīgā ir jāveido visaptverošs veloinfrastruktūras tīkls, tādēļ ir jāīsteno ne vien agrāk solītie projekti, bet arī 2019. gadā jāsāk projektēt velosipēdu ceļi no Rīgas centra uz lielākajām apkaimēm.
Rīgas domes deputāti tiek aicināti 2019. gada pilsētas budžetā paredzēt pietiekamu līdzekļu apjomu līdz šim nerealizēto un jaunu veloinfrastruktūras projektu īstenošanai vistuvākajā laikā. Apvienība „Pilsēta cilvēkiem” atgādina, ka jau 2015. gadā Rīgas domes Satiksmes departaments veloinfrastruktūrai, tostarp velonovietnēm, paredzēto naudu pārdalīja sev prēmijām, tādēļ aicina Rīgas domi nepieļaut šādas situācijas atkārtošanos.