Atskatoties uz akcijas laikā pārbaudītajām riepām, jāatzīst, ka siltais rudens ieviesis korekcijas – iepriekšējos gadus teju visi šoferi jau bija uzlikuši ziemas riepas, savukārt šogad tādu bija ļoti maz. Tomēr uzmanības vērts ir apstāklis, ka aptuveni 3% akcijas dalībnieku riepu protektors bija zem 1 mm, kas ir gandrīz divas reizes zem atļautā, salīdzinot ar vasaras riepām. Akcijas laikā vecākās riepas izrādījās ražotas 2005.gadā ar atlikumu 2,5 mm, savukārt 10% no visiem spēkratiem bija aprīkoti ar riepām, kuras vecākas par 7 gadiem, kas pēc ražotāju ieteikuma ir maksimālais riepas ekspluatācijas laiks.
Jānis Vanks stāsta: “Ventspilī tika uzstādīts akcijas antirekords, jo kāds autovadītājs ar 30 gadus vecu automašīnu atbrauca uz pārbaudi ar desmit gadus vecām riepām, kurām protektora atlikums bija zem 0,5 mm, kas praktiski ir pilnīgi plika riepa! Lieki piebilst, ka rudens lapkritī vai rīta salnās šī automašīna ir teju nevadāma.”
Iedziļinoties vairāk savāktajos datos, jāsecina, ka Latvijā populārākas ir tā saucamās vissezonu riepas, kurām pašlaik, pirms ziemas, protektora atlikums ir ap 5 mm (ar vidējo vecumu 4 gadi). Speciālisti norāda: lai arī braukt ar šādām riepām no likuma viedokļa ir atļauts, no drošības viedokļa tas kļūst bīstami un būtu jāizskata iespēja ziemas laikā riepas nomainīt.
Servisa dienas notika Liepājā, Ventspilī, Talsos, Saldū, Jelgavā, Valmierā, Jēkabpilī, Daugavpilī, Rēzeknē un Rīgā.