PTAC ir izlēmis "Rimi Latvia" aizliegt negodīgu komercpraksi, ja tā vēl nav sākta, bet ir paredzama, kā arī piespriest soda naudu 20 000 apmērā, ņemot vērā to, ka "Rimi Latvia" īstenotā komercprakse ir atzīstama par negodīgu, un apstākli, ka "Rimi Latvia" ir būtiski negatīvi ietekmējusi patērētāju ekonomisko rīcību un šādus piedāvājumus periodiski piedāvā un varētu piedāvāt patērētājiem arī nākotnē. Tāpat ņēmis vērā to, ka mazumtirgotājs neatzīst tā izdarīto pārkāpumu un nav gatavs labprātīgi rīkoties, lai nepieļautu līdzīgu pārkāpumu atkārtošanos.
PTAC aicina patērētājus būt vērīgiem, piesardzīgiem, un salīdzināt vienādu preču cenas dažādās tirdzniecības vietās pirms lēmuma par izvēlētās preces iegādi, neraugoties uz piedāvājumos lietotajiem saukļiem vai apzīmējumiem "atlaide", "akcija” vai citiem. PTAC atgādināja, ka ne vienmēr piedāvājumos norādītā lielākā cena nozīmē arī preces sākotnējo cenu pirms atlaides, bet mazākā cena - preces cenu ar atlaidi. Salīdzinot cenas precēm akcijās ar to cenām interneta veikalos, jāpievērš uzmanība tam, vai akcijā redzamās preces ir tādu pašu modeļu preces, kuras piedāvā arī citos veikalos, īpaši tad, ja piedāvājumā nav norādīts konkrēts preces modelis, bet tikai minēts preces nosaukums.
Mazumtirgotājs "Rimi Latvia" tiesā apstrīdēs PTAC lēmumu, aģentūrai LETA teica uzņēmuma Mārketinga un sabiedrisko attiecību departamenta vadītāja Kristīne Ciemīte.
""Rimi Latvia" nepiekrīt PTAC interpretācijai par konkrēto uzlīmju kampaņu. Tās mehānisms, cenas un principi tika veidoti sadarbībā ar konkrēto ražotāju - "Bosch". Šī kampaņa sadarbībā ar "Bosch" ir tikusi realizēta daudzās valstīs, to vidū, piemēram, tādos pazīstamos tīklos kā "Rewe" un "Edeka" Vācijā. Pēc šādiem pašīem principiem tā tika īstenota arī Latvijā," uzsvēra Kristīne Ciemīte.
Pēc viņas sacītā, "Rimi Latvia" tuvākajā laikā vērsīsies tiesā, lai apstrīdētu attiecīgo PTAC lēmumu, jo kategoriski nepiekrīt PTAC nostājai.
Aģentūra LETA jau vēstīja, ka "Rimi Latvia" apgrozījums pērn bija 870,429 miljoni eiro, kas ir par 4,8% vairāk nekā 2016.gadā, bet tā peļņa palielinājās par 27,3%, sasniedzot 40,847 miljonus eiro.
"Rimi Latvia" dibināta 1992.gadā, un tās pamatkapitāls ir pieci miljoni eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Zviedrijas mazumtirdzniecības koncernam "ICA Group" piederošais "Rimi Baltic".