Svaigs izskats, klusāks salons, jauni dzinēji - modernizētā Honda HR-V

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Honda HR-V '18
Honda HR-V '18 Foto: Honda

Honda sniedz pirmās ziņas par 2019. gada HR-V. Modelis tagad ir uzlabots ārējais izskats, atjaunots salons un virkne progresīvu tehnoloģiju.

Ārējā dizaina jaunumu klāstā ietilpst izteiktāka Honda “Solid Wing Face” grafikas interpretācija, jauns, īpaši spīdīgs, tumšs hroma panelis, kas aizstāj melnā un hroma materiāla kombināciju virs režģa. Priekšējam bamperam ir dziļākas gaisa ieplūdes atveres, kurās atrodas apaļi miglas lukturi, bet priekšējiem lukturiem tagad standartaprīkojumā ir projektoru lēcas ar pārstrādāta dizaina LED dienas lukturiem.

Aizmugurē tumšā hroma apdare uz aizmugurējām durvīm atdarina jauno apdari priekšpusē, bet aizmugurējie lukturi ir ievietoti tumšāku lēcu korpusos.

Pilnīgākas komplektācijas modeļiem ir jauns 17 collu lieto disku dizains, bet izpūtējam ir hromēta apdare. Priekšējie un aizmugurējie lukturi tagad ir pilnībā aprīkoti ar LED, turklāt aizmugurējo lukturu korpusiem ir tumši “dūmakains” efekts.

Raksta foto
Foto: Honda

Honda 2019. gada HR-V modeli piedāvās astoņās dažādās virsbūves krāsās, papildinot krāsu gammu ar Midnight Blue Beam Metallic. Citas krāsu izvēles ir šādas: Milano Red, Platinum White un Crystal Black ar perlamutra apdari, kā arī Lunar Silver, Modern Steel, Brilliant Sporty Blue un Ruse Black metāliskie toņi.

Raksta foto
Foto: Honda

HR-V ir saglabāta sērijai piemītošā daudzveidība, tostarp Honda inovatīvā Magic Seat sistēma. Jaunie, pārstrādātā dizaina sēdekļi vadītājam un priekšējam pasažierim ietver sēdekļa spilvena un atzveltnes izmaiņas, kas nodrošina labāku vispārējo atbalstu — īpaši plecu zonā. Standartaprīkojumā auduma polsterējumā tagad ir izmantots augstākas kvalitātes materiāls, savukārt pilnākā aprīkojuma modeļiem salonā standartā ir ādas apdare.

Raksta foto
Foto: Honda

Jau no paša sākuma 2019. gada Honda HR-V būs pieejams ar īpaši efektīvo 1,5 litru i-VTEC benzīna dzinēju, kas piedāvā 130 ZS un 155 Nm pie 4600 apgr. minūtē. Modelis ar sešpakāpju manuālo (6MT) ātrumkārbu no 0-100 km/h paātrinās 10,2 sekundēs, savukārt ar papildus pieejamo CVT — 10,9 sekundēs. 

i-VTEC dzinējs ir papildināts ar “īpašo virsmas honēšanu” (advanced plateau honing), kas pazemina berzes līmeni starp virzuļiem un cilindri iešējām sienām. Sadales ķēdes vadīklai arī ir berzi samazinošs pārklājums, kas papildus palīdz samazināt ilgtermiņa nolietojumu un uzlabo dzinēja efektivitāti.

Raksta foto
Foto: Honda

Honda ir uzlabojusi HR-V salona skaņas izolāciju, papildinot automobiļa izolācijas materiāla slāni, tostarp ap priekšējo starpsienu un riteņu arkām, bagāžnieka konstrukciju un priekšējo un aizmugurējo durvju paneļiem. Atkarībā no modeļa aprīkojuma 2019. gada HR-V pirmo reizi būs aprīkots arī ar aktīvo trokšņa izslēgšanu (Active Noise Cancellation — ANC). ANC ir izstrādāts tā, lai samazinātu zemas frekvences trokšņus salonā, uzraugot šādus trokšņus ar diviem salonā esošiem mikrofoniem un tad caur skaļruņiem izslēdzot troksni ar precīzi laikkontrolētiem “reversās fāzes” audiosignāliem.

2019. gada HR-V 1,5L i-VTEC versiju ražošana jau ir sākusies, un to piegāde sāksies Novembrī. Sportiskākais 1,5L VTEC TURBO dzinējs un 1,6L i-DTEC dīzeļdzinējs sekos, 2019. gada pavasarī.

Raksta foto
Foto: Honda
Uz augšu