Izstādes “Leģenda par dzelzs bruņinieku” ekspozīciju veido Latvijas pirmskara bruņumašīnas “Imanta” vēstures liecības – nesen atrastās 30 oriģinālās detaļas, kuras ar īpaši veidotas jaunākās paaudzes 3LCD lāzertehnoloģijas un 3D hologrāfisko projekciju palīdzību ļauj ieraudzīt bruņutehnikas modeli četros dažādos laika posmos.
“Imantas” ceļš bijis kino piedzīvojumu cienīgs. 1908. gadā angļu uzņēmums “Sheffield-Simplex Motors Ltd” izgatavoja pirmo automašīnu, kuru tolaik reklāmas saukļos dēvēja par visskaistāko auto pasaulē. Tas bija ārkārtīgi dārgs un ekskluzīvs auto, kuru izgatavoja tikai pēc individuāla pasūtījuma. Sākoties Pirmajam pasaules karam, “Sheffield-Simplex” uz savu limuzīnu bāzes radīja bruņumašīnas, kuras lielā skaitā iegādājās Krievija. Limuzīns paliek limuzīns – bruņumašīnas izrādījās nepiemērotas darbībām kaujas laukā, tās bija pārāk vāji bruņotas, bet limuzīna šasija, spieķu riteņi un nepietiekami jaudīgais motors nespēja nest četrtonnīgo korpusu.
1918. gada nogalē viena no šīm bruņumašīnām, nosaukta par “Imantu”, Latviešu padomju strēlnieku divīzijas Bruņumašīnu nodaļas sastāvā tika nosūtīta uz Latviju. Tur “Imanta” vispirms nonāca vācu, pēc tam latviešu karaspēka rokās un pēc kapitālā remonta piedalījās kaujās pret Bermonta armiju. Vairākkārt pārbūvēts, leģendārais spēkrats Otrā pasaules kara pirmajos gados, padomju armijai atkāpjoties vācu pārspēka priekšā, tika saspridzināts.