Šodienas redaktors:
Vita Daukste-Goba
Iesūti ziņu!

Mazda atklāj jauno Mazda3

Pārveidotais modelis ievada jauno Mazda paaudzi
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Mazda3 '19
Mazda3 '19 Foto: Publicitātes foto

2018. gada Losandželosas auto izstādē notiek jaunā Mazda3 modeļa pasaules pirmizrāde. Pārdošanā tas nonāks 2019. gada aprīlī. 

Jaunā Mazda3 pārņem nobriedušu Kodo dizaina valodu, kas iemieso Japānas estētikas būtību. Vispārīgais dizains veidots vienkāršā un viendabīgā formā, smalkās plūdlīnijas iedveš dzīvību, izmantojot pārslēgšanas gaismas un atspīdumus, kas slīd pa virsbūves virsmu.

Rezultātā tiek iegūta bagātīgāka un jaudīgāka vitalitātes izteiksme, nekā bija redzams iepriekšējos Kodo modeļos. Neskatoties uz kopīgu nosaukumu Mazda3, hečbeka un sedana modeļiem ir atšķirīga individualitāte — hečbeka dizains ir dinamisks, savukārt sedana dizains - drīzāk elegants.

Pilnīgi jaunā Mazda3 pārņem Mazda jauno SKYACTIV automobiļu arhitektūru, kas izstrādāta, lai ļautu cilvēkiem iegūt maksimumu no to dabiskās līdzsvara sajūtas. Spēka piedziņas palete ietver jaunākos SKYACTIV-X, SKYACTIV-G un SKYACTIV-D motorus, no kuriem katrs nodrošina vienmērīgu, atsaucīgu droseles vadību jebkurā braukšanas situācijā. Kādi tieši dzinēji tiks piedāvāti, Mazda neprecizē.

Balstoties uz pamata filozofiju izveidot automobili ap cilvēku, Mazda ir būtiski uzlabojusi automobiļa pamata braukšanas elementus, piemēram, paātrinājums, pagriezieni un bremzēšana šķiet pilnībā dabiska.

Ar vairāk nekā sešiem miljoniem pārdotu automobiļu kopš debijas 2003. gadā Mazda3 ir globāls stratēģiskais modelis, kas virzījis uzņēmuma izaugsmi gan no zīmola, gan biznesa perspektīvas. Tas klientiem visā pasaulē ir sniedzis Mazda slaveno braukšanas prieku un bijis galvenais pasaules mēroga ražošanas balsts visās lielākajās rūpnīcās.

Raksta foto
Foto: Publicitātes foto

“Jaunais Mazda3 modelis ir sākums jaunai Mazda ērai,” sacīja Mazda pilnvarotais direktors, prezidents un izpilddirektors Akira Marumoto.

“Nākamā Mazda automobiļu paaudze paaugstinās automobiļa īpašumtiesību vērtību. Ar šiem izstrādājumiem mēs vēl vairāk paaugstināsim Mazda zīmola vērtību un strādāsim, lai sasniegtu izvirzīto mērķi – izveidot ar klientiem visā pasaulē vēl ciešākas saites nekā jebkad.”

2018. gada Losandželosas auto izstāde apmeklētājiem būs pieejama līdz 9. decembrim. 

Raksta foto
Foto: Publicitātes foto
Nepalaid garām!
Uz augšu