Pasākuma apmeklētājiem bija iespēja arīdzan noskaidrot deviņu jomu līderus trijās kategorijās – mikro (sekotāju skaits no 1000 līdz 10 000), medium (sekotāju skaits no 10 000 līdz 25 000) un makro (sekotāju skaits virs 25 000). Latvijas sociālo tīklu influenceri tika vērtēti tādās jomās kā Dzīvesstils, Ēdiens, Skaistums, Dizains, Mode, Izklaide, Foto&video, Sports un Jaunatne.
Kategorijā Dzīvesstils laurus plūca Marta Logina (mikro), jaunā māmiņa Kristīne Danenbergsone (medium) un skaistumkonkursu dalībniece Diāna Kubasova (makro). Par kategorijas Ēdiens labākajiem tika atzītas tādas ēdiena gatavošanas entuziastes kā Katrīna Mame (mikro), Signe Meirāne (medium) un Anna Panna (makro).
Kategorijas Skaistums uzvarētājas bija Instagram konta almazaproha autore (mikro) un Laura Alksne (medium). Makro kategorijā balva nevienam netika pasniegta. Dizaina kategorijā par uzvarētājiem tika pasludināti šādi influcenceri: Gundega Skudriņa (mikro), Ieva Cipruse (medium) un Elita Patmalniece (makro).
Kā nozīmīgākie izklaides influenceri tika atzīti Reinis Sējāns (mikro), Kristīne Virsnīte (medium) un Maija Silova (makro). Savukārt par kategorijas Foto&video uzvarētājiem tika pasludināti Sabīne Unda (mikro), Mārcis Baltskars (medium) un Jānis Paļulis (makro).
Par nozīmīgākajiem sporta influcnceriem Latvijā tika atzīti Annija Roga (mikro), Reinis Nitišs (medium) un Mairis Briedis (makro). Savukārt kategorijā Jaunatne par ietekmīgākajiem sociālo tīklu influenceriem tika atzīti Engelmeitene (mikro), Rojs Rodžers (medium) un Evelīna Pārkere (makro).
“Mēs ceram, ka šī indeksa rezultāti kalpos kā ceļa karte tiem Latvijas uzņēmumiem, kuri vēlas ilgtermiņā sadarboties ar influenceriem, jo parāda ne tikai reālo konkrētā cilvēka auditoriju, bet arī to jomu, kurā sekotāju piesaiste ir vislielākā,” teic Golin Riga infuenceru projektu vadītājs Deniss Ševeļovs.
Lai noteiktu Latvijas nozīmīgākos influencerus, indeksā līdztekus izmantotas trīs metodes – starptautiska Golin Global metodoloģija influenceru radītā satura un sekotāju skaita analīzei Accelerators of Relevance, Norstat Latvija sabiedriskās domas pētījums, kurā apkopotas 1600 iedzīvotāju domas, kā arī influenceru kontu analīze satura un sekotāju skaita autentiskuma noteikšanai, ko īstenoja starptautiskais Instagram analītikas uzņēmums Hype Auditor.
Ar pilnu Latvijas nozīmīgāko influenceru sarakstu var iepazīties mājaslapā www.influenceri.lv