Raidījumam ir zināms, ka "Rīgas satiksmes" iepirkumu daļas vadītājam Igoram Volkinšteinam bija savedēja loma. Viņam bija jānosēdina pie viena galda gan transporlīdzekļu ražotāji, gan personas, kurām bija jāslēpj kukuļa pēdas, lai viss ritētu pēc iepriekš norunāta scenārija.
Autobusu, trolejbusu un tramvaju ražotāju pārstāvju tikšanās ar kukuļa shēmu autoriem Rīgā parasti notika Valdemāra ielā Volkinšteina dēla vīna bārā. Šeit varēja netraucēti runāt un patīkamā gaisotnē apspriest jaunas shēmas kārtējā iepirkumā.
Igors Volkinšteins "Rīgas satiksmē" strādā kopš tās pirmsākumiem, kad šo pašvaldības uzņēmumu izveidoja, apvienojot pilsētas transporta uzņēmumus. 2005. gadā viņš nonāca valdē, kad uzņēmuma vadītājs bija Leons Bemhens.
2009. gadā uzvirmoja skandāls. Jauno "Škoda" tramvaju iepirkums izrādījās dārgāks nekā plānots, turklāt Volkinšteins bija sajaucis eiro ar latiem un bankai pieprasījis pārāk maz naudas. Amatu valdē viņš zaudēja, tomēr turpināja darbu kā attīstības direktors.
Viņa gada alga pārsniedz 60 tūkstošus eiro. Viņam pieder divi dzīvokļi un divas ēkas Rīgā, kā arī zeme Engures novadā, kur ģimenes māja gan oficiāli uzdāvināta dēlam. "Rīgas satiksmes" līdzšinējam vadītājam Bemhenam atalgojums bija nedaudz mazāks kā Volkinšteinam. Oficiāli ievērojamu uzkrājumu nav, nepieder ne automašīnas, ne nekustamie īpašumi. Arī ģimenes mītne Piņķos reģistrēta uz sievas uzņēmējas vārda.
Vismazāk no aizturētajiem zināms par Edgaru Teterovski un Elīnu Kokinu. Abi ir dzīvesbiedri, abiem bijuši kopīgi uzņēmumi. Viena no šīm firmām, "TT Service", ar tramvaju konkursa uzvarētājiem - čehu "Škodu" un vietējo "Alkom-Serviss" - pērn dibināja "Tram Servis Riga", ko nepilnu gadu vēlāk likvidēja. Firma bija reģistrēta Kokinas dzīvesvietā Daibes ielā. Valdē bija arī čehs Kozaks. Šā gada sākumā Kokina un "Alkom-Serviss" dibināja atkal jaunu uzņēmumu.