Konservatīvajiem vēlētājiem tika demonstrēti polarizējoši ieraksti par tādiem jautājumiem kā tiesības uz ieročiem un imigrācija. Tikmēr kreisi noskaņotiem afroamerikāņu vēlētājiem bija sagatavoti teksti, attēli un video ar mērķi mazināt ticību viņu spējai ietekmēt vēlēšanas, kā arī maldinoša informācija par to, kādā veidā nododama balss.
Ar Krieviju saistītie "troļļu" konti savus vēstījumus pieslīpēja vēl citām vēlētāju grupām - latīņamerikāņiem, musulmaņiem, kristiešiem, homoseksuāliem vīriešiem un sievietēm, liberāļiem, dienvidu štatu iedzīvotājiem, bijušajiem karavīriem.
Pētījumā pieminēts, ka Krievijas dezinformācijas kampaņā izmantoti arī tādi kanāli kā "Google+", "Tumblr" un "Pinterest". Lietoti arī "Yahoo", "Hotmail" un "Gmail" e-pasta serveri.
Ziņojuma autori pauž bažas par sociālo tīklu iespaidu uz politisko diskursu valstu iekšienē un valstu starpā. Viņi brīdina - tehnoloģiju kompānijas, ko savulaik uzskatīja par atbrīvošanās instrumentu arābu pasaulē, tagad Rietumos ir kļuvušas par draudu demokrātijai.
"Sociālie tīkli no dabīgās infrastruktūras, kas ļāva dalīties ar kolektīvajām sūdzībām un koordinēt civilo iesaisti, ir kļuvuši par datorizētu sabiedrības kontroles rīku, ko manipulē atjautīgi politiskie konsultanti - un tie ir pieejami politiķiem kā demokrātiskajās valstīs, tā arī diktatūrās," secina ziņojuma veidotāji.
Pētījumā arī uzsvērta Krievijas kontu neizdarība, kuras dēļ aktivitātes bija iespējams atklāt daudz ātrāk. Piemēram, konti par sociālo tīklu reklāmām norēķinājās rubļos un kā kontaktinformāciju norādīja Krievijas telefona numurus. "Troļļi" arī atstāja "tehniskos parakstus", kas norādīja uz to ģeogrāfisko atrašanās vietu.