"Spotify" un "Netflix" pārstāvji apgalvo, ka neesot zinājuši, ka "Facebook" tiem piešķīris tik plašas darbības iespējas.
"Spotify", kas mēnesī varēja apskatīt vairāk nekā 70 miljonu lietotāju sarakstes, joprojām piedāvā iespēju dalīties ar mūziku "Facebook" ziņu apmaiņas aplikācijā "Messenger". "Netflix" atslēdzis funkciju, kas tam tehniski ļāva piekļūt lietotāju privātajām ziņām.
Viens no "Facebook" partneriem bija Krievijas tehnoloģiju gigants "Yandex". Dati parāda, ka 2017.gadā "Yandex" bija pieejami "Facebook" lietotāju unikālie identifikācijas numuri, kaut arī sociālais tīkls citiem partneriem bija liedzis piekļūšanu šiem numuriem, aizbildinoties ar privātuma riskiem.
Ukrainas drošības dienests pērn apsūdzēja "Yandex" datu novirzīšanā Krievijas iestādēm. "Yandex" pārstāve uzsvēra, ka uzņēmums neko neesot zinājis par šāda veida piekļuvi un tās ilgumu, piebilstot, ka Ukrainas apsūdzības esot "nepamatotas".
Oktobrī "Facebook" apgalvoja, ka "Yandex" neesot tā partneris, bet decembra sākumā ASV kongresmeņiem tomēr atzina, ka abi uzņēmumi ir partneri.
"Yahoo" vēl 2017.gadā varēja apskatīt lietotāju draugu publicēto ierakstu lentes, lai gan funkciju, kurai tas bija nepieciešams, "Yahoo" likvidēja jau 2011.gadā. Medijam "The Times" joprojām bija pieeja lietotāju draugu sarakstiem, kas līdz 2011.gadam tika lietota rīkam, kas ļāva draugu starpā dalīties ar rakstiem.
No "Apple" viedierīces izmantojošajiem "Facebook" lietotājiem tika slēpta daļa indikatoru, ka ierīce lūdz atļaut datu izmantošanu. "Apple" pārstāvji apgalvo, ka neesot zinājuši par īpašām privilēģijām, kas piešķirtas tā ražotajām ierīcēm.