Pētījums liecina, ka svarīgākie kritēriji, lai izvēlētos aizdevēju, ir laba procentu likme, kā arī viegls kredīta izsniegšanas process.
Kredīta ņēmēji Latvijā tikpat kā nesalīdzina pieejamos piedāvājumus tirgū, un lēmumi tiek pieņemti, pamatojoties uz ātru un virspusīgu salīdzinājumu veikšanu starp bankām un nebanku sektoru.
Pētījumā noskaidrots, ka jaunieši aktīvāk internetā veic ātru kredītu salīdzināšanu, bet citi paļaujas uz to, ka pastāvīgi izmantotās bankas pakalpojums būs visizdevīgākais, tādējādi neizvēloties sev izdevīgāko piedāvājumu. Bankas, kurā ir piesaistīta maksājumu karte vai kāds cits pakalpojums, ne vienmēr nodrošina arī citiem piedāvājumiem izdevīgākos nosacījumus.
Kopumā pētījumā piedalījās vairāk nekā 1000 respondentu vecumā no 20 līdz 65 gadiem. Aptauja notika internetā laika posmā no pagājušā gada 19. oktobra līdz 30. oktobrim.