Jaunākajos BMW modeļos, jo īpaši lielākajā no apvidniekiem - X7 - viena no redzamākajām ārējā dizaina īpatnībām ir milzīgi radiatora režģa segmenti. Modernizētā septītā sērija, kas pasaulei nupat atklāta virtuālajā vidē, nav izņēmums. Arī zīmola flagmanis pēc feislifta ir ieguvis radiatora režģi, kas oriģinālajām BMW nierītēm liek izskatīties pēc līdzās novietotām, nedaudz sašķiebtām kredītkartēm.
Lielas "nāsis", grezns salons, jauni motori jeb kāda ir jaunā 7.sērija
Bez jauna radiatora režģa, kura virsmas laukums ir palielināts par 40%, 7.sērija ir ieguvusi arī jaunu, par 50 mm augstāku motora pārsegu. Bez tā mašīnai ir jauna dizaina priekšējie lukturi, kā arī aizmugurējie gaismekļi, kurus savieno LED josla visas mašīnas platumā (līdzīgi kā Audi A8), jauna dizaina bamperi, jaunas izplūdes cauruļu uzlikas, bet profilā labi redzams ir dekoratīvs elements, kas nodēvēts par hokeja nūju. Tas savieno priekšējā spārna sekciju aiz riteņa un aizmugurējās durvis.
Ja salīdzina ar līdzšinējo 7.sērijas sedanu, standarta modelis ir par 22 milimetriem garāks, un tagad attālums starp bamperiem ir 5120 mm. Arī versija ar pagarinātu riteņu bāzi pastiepusies par 22 mm, un tagad tās garums ir 5260 mm. Platums un augstums savukārt palikuši tādi paši un ir 1902 un 1467 mm (1479 mm pagarinātajā versijā). Riteņu bāze standarta un pagarinātajai versijai attiecīgi ir 3070 un 3210 mm. Runājot par eksterjeru, vēl var piebilst, ka BMW piedāvās jaunas krāsu opcijas, jauna dizaina diskus, kā arī mašīnas noformēšanas paketes.
Salonā varēšot novērtēt skaņas izolācijas uzlabojumus, jauna dizaina stūri, bezvadu uzlādes paneļa novietojumu aiz glāžu turētājiem, multimediju sistēmu ar jaunu lietotāja saskarni, izklaides sistēmu aizmugurējiem pasažieriem ar diviem 10 collu Full HD ekrāniem un Blue Ray atskaņotāju, kā arī atgāžamas atzveltnes un elektriski nolokāmus kāju paliktņus. Nu gluži kā Audi A8.
Jaunās 7.sērijas motorizācijas iespējas ir visnotaļ plašas un paredzētas visdažādāko vajadzību apmierināšanai.
- 730d (arī 730Ld, 730d xDrive un 730Ld xDrive): 3 litru dīzelis ar 265 ZS un 620 Nm
- 740d xDrive (arī 740Ld xDrive): 3 litru dīzelis ar 320 ZS un 680 Nm
- 750d xDrive (arī 750Ld xDrive): 3 litru dīzeļdzinējs ar 400 ZS un 760 Nm
- 740e (arī 740Le un 740Le xDrive): 3 litru benzīna turbo motors ar hibrīdiekārtu, kas kopā attīsta 394 ZS un 600 Nm
- 750i xDrive (arī 750Li xDrive): 4,4 litru V8 turbo motors ar 530 ZS un 750 Nm
- M760Li xDrive: 6,6 litru V12 turbo motors ar 585 ZS un 850 Nm. Lieki piebilst, ka šī arī būs dinamiskākā no visām versijām ar sprintu līdz 100 km/h 3,8 sekundēs.
BMW preses materiālos nav minēts, taču Motor.ru norāda, ka 7.sērijas bāzes modelis būs 730i ar 2 litru četru cilindru benzīnnieku, kura jauda ir 249 ZS.
Papildus tam 7.sērija ieguvusi jaunākās atbalsta un izklaides sistēmas, tai skaitā virtuālo instrumentu paneli ar 12,3 collu ekrānu, jaunāko iDrive sistēmu, personīgo asistentu, kurš klausa balss komandām, spēju pilnīgi patstāvīgi atmuguriski noparkoties un pēc tam atgriezties izejas punktā, ja tas neatrodas tālāk par 50 metriem, u.c.