No bagāžnieka atgriežoties vadītāja sēdeklī, jāsaka, ka te par visu ir padomāts. Tieši tāpat kā par ledus skrāpi gadījumiem, kad vējstikls negaidīti apsalis, bet kredītkarti žēl. Elektriski pieregulējot sēdekli un novietojot stūri piemērotākajā augstumā un tālumā, viss ir vadītājam pa rokai. Tieši tā, kā jābūt, braucot ar dinamisku auto. Un dinamisks tas tiešām arī ir. Kodiaq RS ir pirmais Škoda zīmola auto ar biturbo motoru un pirmais, kam ir tik jaudīgs dīzeļdzinējs. Tā darba tilpums ir 2 litri, bet veiktspējas rādītāji - 240 ZS un 500 Nm. Jāsaka gan, ka automobilis nav spridzeklis, nu, ja vien pie stūres nesēž raidījumā Top Gear bieži redzētā Sabīne Šmica, kura Nordšleifes 20,8 kilometrus ar Kodiaq RS veica 9 minūtēs un 29,84 sekundēs. Taču ikdienas apstākļos tas ir lielisks. Adaptīvie amortizatori un stūres sistēma pielāgojas braukšanas apstākļiem, bet griezes moments, ko caur 7 pakāpju DSG automātu saņem pilnpiedziņas sistēma, dod pārliecību, kas nepieciešama, lai satiksmē justos droši; atliek vien nedaudz nospiest pedāli zem labās zoles, un jaudīgākais Kodiaq pārliecinoši uzņem ātrumu, lēnākos atstājot tālu aiz muguras. Citiem vārdiem sakot, Kodiaq RS ir dinamiska izskata krosovers ar bagātīgu standarta aprīkojumu un bieži noderīgām jaudas rezervēm.
Starp citu, lai personīgi iepazītu Kodiaq RS, nav obligāti jābrauc uz Spāniju. To var izdarīt arī Green Motors salonā Krasta ielā 5.
*iekavās norādīti dati Kodiaq RS modeļiem ar septiņām sēdvietām