“Mana nodaļa ir atbildīga par pārdošanas, servisa un piegādes nozarēm. Šajā nodaļā atbildīgie vairs nav tie paši, kas bija pirms gada. Šeit gada laikā viss ir pilnībā nomainījies, darbinieku rotācija ir neticami ātra. Šis tīrīšanas vilnis jau bija gaidāms,” sacīja speciālists.
Viņš norādīja, ka septiņu mēnešu laikā, kas pavadīti "Tesla”, darbs bijis ļoti nogurdinošs un haotisks. Viņam bija jāsagatavo līgumi un jāizrāda klientiem automašīnas un jāpastāsta par to funkcijām.
“Papīriem un auto izrādīšanai bija paredzētas 15 minūtes laika. Nereti viss notika pēc pieraksta. Loģiski, ka laikā ļoti reti varēja iekļauties, tāpēc veidojās rindas un nācās piesaistīt papildspēkus no citām nodaļām. Citreiz klienti vienkārši atteicās no mašīnu piegādes, lai gan līgumi jau bija parakstīti. Domāju, ka savu artavu dod arī konkurenti, kas ienāk elektromobiļu tirgū,” sacīja darbinieks.
Savukārt bijušais “Tesla” ražotnes pārraugs sacīja, ka viņa atlaišana bijis liels šoks. Viņš lieliski sadarbojies ar saviem kolēģiem, un iepriekš neviens nav brīdinājis par atlaišanu.
“Man ļoti patika tas, ko darīju. Tas bija ātrs, dinamisks un aizraujošs darbs. Par manu darbu bija lieliskas atsauksmes decembra pārskatā. Kādēļ atlaida, nezinu. Sajūta tāda, ka mana atlaišana bija mans “kauna gājiens”. Arī prēmiju par labo darbu 2018. gadā saņemšu tikai daļēji. Pilnā apmērā to neizmaksās, jo vairs tur nestrādāju,” saka atlaistais pārraugs.
“Tesla” pārstāvji presei norāda, ka kompānija rīkojusies pareizi – laikā, kad notiek gatavošanās jaunas rūpnīcas celtniecībai, firmai nepieciešams taupīt līdzekļus. Tāpat drīzumā tiks prezentēti jauni automobiļi, kuru pārdošana varētu uzlabot kompānijas finansiālo stāvokli.
Uzņēmuma pārstāvji noraida pārmetumus par finansiālo pabalstu liegšanu bijušajiem darbiniekiem – tos esot iespējams saņemt vēl četrus gadus pēc aiziešanas no kompānijas.