Deislijs norāda, ka pētījumu veicis aptuveni divus gadus. Šajā laikā viņš secinājis, ka ir vairākas lietas, kas nekavējoties jāuzlabo darba vietās, lai cilvēkiem darbs raisītu arī pozitīvas emocijas.
Viens no galveniem izaicinājumiem, ar ko saskaras moderno darba vietu darbinieki, ir stress. Dažādi pētījumi liecina, ka no paaugstināta stresa darba dēļ cieš aptuveni 70% cilvēku.
Ņemot vērā, ka daudziem cilvēkiem darba e-pasts ir pieejams arī mobilajos telefonos, un dažādi sūtījumi tiek saņemti ārpus darba laika, tādējādi vidēji darba diena ir pagarinājusies par aptuveni divām stundām. Aptuveni pusei cilvēku, kuriem ir jāstrādā virsstundas, ir arī paaugstināts stresa līmenis.
Lai kvalitatīvi veiktu darbu, ļoti svarīga ir cilvēka motivācija to darīt. Ja cilvēkam ir nepatika pret darbu, tas izraisa stresu, tad jārēķinās, ka motivācija būs zema.
Tiek norādīts, ka kompānijas nevēlas pieņemt darbā prasmīgus darbiniekus, kuri papildus jāmotivē. Darba devēji izvēlas darbiniekus, kuri jau ir motivēti, un kurus ir iespējams iedvesmot uz jauniem panākumiem.
Un šajā gadījumā jārunā par jautājumu, “kāpēc konkrētais darbs tiek darīts”? Ļoti daudzi cilvēki sev uzdod šo jautājumu: “Kāpēc es strādāju šajā uzņēmumā, kam ir lieli mērķi un kādēļ es nejūtos laimīgs?”