Aleksandrs Brandavs vienlaikus ir arī Rīgas satiksmes Elektronisko norēķinu un projektu daļas vadītājs. Komercreģistrā atrodams, ka viņš ir patiesais labuma guvējs pilnsabiedrībā Rīgas mikroautobusu satiksme. Arī šā uzņēmuma pasažierus uzskaita Rīgas karte.
Brandava 2017. gada amatpersonas deklarācijā norādīts, ka
viņam pieder māja un zeme Rīgā, kā arī trīs zemesgabali Rojas novadā. Bankās viņam uzkrāti 830 tūkstoši eiro. Aizdevumos viņš izsniedzis 1,3 miljonus. Lielākās atlīdzības viņš saņem no SIA Rīgas kartes – 147 tūkstoši gadā, Rīgas satiksmē alga bijusi 31 tūkstotis. Viņam pieder kapitāla daļas sešos uzņēmumos Krievijā, Maltā un Latvijā.
2016. gads Brandavam bijis vēl ienesīgāks. Viņa uzņēmums “B noma” par miljonu pārdevis lepnu savrupnamu Jūrmalā. Viņš pats dažādos uzņēmumos guvis ienākumus 700 tūkstošu eiro apjomā.
Darba vietā Rīgas satiksmē Brandavs šonedēļ nebija. Viņam esot darba nespējas lapa.
Pārsteigts par mikroautobusu satiksmes uzrādītājiem rezultātiem ir Rīgas satiksmes valdes priekšsēdētājs Anrijs Matīss. Palielinātais invalīdu skaits viņa vadītajam uzņēmumam izmaksās 300 tūkstošus eiro.
"Šī statistika ir pārsteidzoša. Pirmais, ko mēs darīsim, mēs runāsim, kā tas tā nākas, kā tas ir iespējams. Otrs, ir jānoķer un jānokontrolē, kas tik tiešām ir kaut kādi pārkāpumi. Šobrīd mēs par to nevaram spriest. Bet, kā jau saku, ja salīdzina tīri analītiski, ja, cik tas ir bijis Rīgas satiksmes un mikroautobusu satiksmes, ja tā atšķirība būtu tur neliela, tad varētu būt, nezinu, ērtāk labāk izvēlās mazos busiņus, nekā lielos busus vai tramvajus vai kā savādāk. Bet, ja viņi atšķiras trīs reizes, tad tur kaut kas noteikti būtu jādara, domāsim, kādā veidā šo situāciju kontrolēt."