Kā vēsta “CNN Business”, ceturtdien, reaģējot uz Viljamsona traumu, “Nike” zaudēja vairāk nekā procentu savas akciju vērtības. Ņemot vērā, ka “Nike” vienmēr ir sevi pozicionējusi kā augstākās klases sporta apavu un apģērbu ražotāju, kura ražojumus izmanto pasaulē labākie atlēti, Viljamsona trauma šādu imidžu ir iedragājusi.
Viljamsons traumu guva jau spēles pirmajā minūtē, kad pēc paslīdēšanas sportista “Nike PG2.5” kurpe burtiski izjuka. Viņš guva ceļgala savainojumu, kas gan nav ļoti nopietns.
“Nike”, kas ir galvenais ekipējuma ražotājs Djūkas universitātei, nekavējoties nāca klajā ar paziņojumu.
“Mūsu produktu kvalitāte un veiktspēja ir ārkārtīgi svarīga. Ņemot vērā šo nepatīkamo starpgadījumu, mēs strādājam, lai atrastu negadījuma iemeslu,” teikts “Nike” ziņojumā.
“Nike” ir noslēdzis ekskluzīvus līgumus ar tādām sporta zvaigznēm kā Lebrons Džeimss un Serēna Viljamsa, un sponsorlīgumi ar lielākajām sporta līgām pasaulē ir ļoti svarīgi kompānijas izaugsmes stratēģijai.
Tiek norādīts, ka pagājušajā gadā “Nike” iztērēja trešo daļu ieņēmumu – 11,5 miljardus dolāru dažādām mārketinga aktivitātēm un sponsorlīgumu noslēgšanai. Pērn “Nike” un tam piederošais zīmols “Jordan” sponsorēja 85 vīriešu un sieviešu basketbola komandas, kas spēlē NCAA turnīros.