Automobiļa bāze jeb par Common Modular Platform jeb CMP dēvētā moduļveida platforma ir par 30 kilogramiem vieglāka nekā līdz šim izmantotā. To Peugeot 208 dala ar Citroen DS3, kā arī gaidāmo nākamās paaudzes Opel Corsa.
Ja salīdzina ar 2012.gada modeli, jaunais 208 ir ieguvis sportiskākas virsbūves proporcijas. Tas panākts vējstiklu nedaudz pabīdot uz aizmuguri un tādējādi iegūstot garāku motora pārsegu. Jaunajam 208 ir LED lukturi, kuru grafika priekšā un aizmugurē ir līdzīgas un atgādina vidējās klases Peugeot 508 stilistiskos risinājumus. Interesantas elektriskā e-208 atšķirības pazīmes ir radiatora režģis ar virsbūves krāsas akcentiem un zīmola emblēma - lauva, kas atkarībā no apskates leņķa maina krāsu.
Peugeot 208 motoru paletē ietilpst 1,2 litru trīs cilindru benzīna motors ar 75, 100 vai 130 zirgspēkiem, kā arī 1,5 litru dīzeļdzinējs ar 100 ZS. Vājākais no motoriem būs pieejams tikai ar piecu pakāpju manuālo pārnesumkārbu, 100 ZS benzīna motoru varēs komplektēt ar sešu pakāpju manuālo vai astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, bet 130 zirgspēku dzinēju - tikai ar automātu. Dīzeļdzinējs tikmēr nāks komplektā tikai ar sešu pakāpju manuālo transmisiju.